تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قالیباف: امت اسلامی در سایه وحدت جنایتکاران را سر جای خود می‌نشانند

رئیس مجلس ضمن تبریک پیروزی جریان مقاومت در سرزمین اشغالی و غزه تاکید کرد: اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت های الهی گام بردارند و بر مردم تکیه داشته باشند در مقابل یک رژیم اشغال گر نسل کش پیروز می شوند.

کد خبر: ۹۲۴۵۰
۱۰:۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

قالیباف: امت اسلامی در سایه وحدت جنایتکاران را سر جای خود می‌نشانند

دیدارنیوز - محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی مقاومت اسلامی در سرزمین اشغالی همچون غزه و دیگر مناطق اشغال شده را به امت اسلامی و به همه آزادگان جهان تبریک می گویم.

وی افزود: در حقیقت این مقاومت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت های الهی گام بردارند و بر مردم تکیه داشته باشند در مقابل یک رژیم اشغالگر نسل کش و جنایتکار با وجود تمام تجهیزات و امکانات و همچنین حمایت غرب در راس آن امریکا با وجود حضور در یک منطقه محاصره شده چنین پیروزی عظیمی را به دست می آورند و این جنایتکاران را بر سر جای خود می نشانند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: امیدوارم که ان شاءالله این درس را که تکیه بر سنت های الهی و مردم است به عنوان رمز موفقیت امت اسلامی همیشه مورد توجه باشد، دهه ۶۰ میلادی هم شاهد بودیم که کشورهای عربی آن زمان ۵ روز هم نتوانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند، اما امروز شاهد بودیم مردم غزه چگونه مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند پس این پیروزی را به همه آن ها تبریک و تهنیت می گوییم و از خداوند می خواهیم که صبر و اجر جزیل به تمام خانواده های شهدای مقاومت ۱۰ روزه عطا بفرماید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی