تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سوال نمایندگان از وزرا و رئیس‌جمهور «پاسخ عملیاتی» می‌خواهد

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران گفت: اگر دولت به سوالات نمایندگان مجلس «پاسخ عملیاتی» بدهد، می‌توانیم مسیر برون‌رفت از معضلات اقتصادی را در پیش بگیریم.

کد خبر: ۹۰۲۳
۱۲:۲۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با اشاره به مدیریت نقدینگی کشور به عنوان یکی از اولویت‌های اقتصادی، اظهار داشت: حجم بزرگ نقدینگی باید به سمت تولید سوق داده شود؛ بهترین مسیر برای نیل به این هدف، فعال کردن بازار بورس کشور است؛ واحدهای بزرگ دولتی و عمومی باید به بازار بورس ورود کنند.

وی در ادامه اظهارات خود، استفاده از تجربیات گذشته را برای دور زدن تحریم دشمنان، توصیه کرد.

ناظمی اردکانی ادامه داد: رئیس جدید بانک مرکزی اعلام کرده اراده‌ای برای مدیریت نقدینگی کشور وجود ندارد؛ وقتی یک فرد مسئول، چنین صحبتی می‌کند، جای نگرانی است چون به هم ریختن شالوده بازار عرضه و تقاضا، به همین مساله عدم مدیریت نقدینگی بازمی‌گردد.

وی تصریح کرد: وضعیت آشفته بازار سکه و ارز روی گرانی‌ها تاثیر گذاشته و این گرانی‌ها روی قشری که درآمد ثابت دارند، سختی معیشت را تحمیل کرده است؛ همین مساله می‌تواند به نارضایتی‌های اجتماعی بیانجامد؛ دقیقا همان چیزی که دشمن در پی آن است.

وی درباره عملکرد مجلس در استیضاح وزرا اظهار داشت: سوالاتی که نمایندگان مجلس مطرح کردند، روی معضلات اقتصادی متمرکز بود؛ اگر دولت به این سوالات، «پاسخ عملیاتی» بدهد، می‌توانیم مسیر برون‌رفت از معضلات اقتصادی را در پیش بگیریم.

ناظمی اردکانی اضافه کرد: اما اگر فی نفسه، سوالات و پاسخ‌ها سر جای خود باقی بمانند و نتیجه‌ای عاید نشود، این سوالات صرفا وسیله و ابزار کار خواهند بود و عملا نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

وزیر تعاون دولت نهم گفت: سوالات نمایندگان مجلس، پاسخ عملیاتی می‌طلبد. باید «مدیریت جهادی» که بارها رهبر انقلاب روی آن تاکید کرده‌اند، اعمال شود. اگر در پس این تلاش‌ها و کوشش‌ها، اراده‌ای برای بهترشدن امور وجود داشته باشد، می‌توانیم به حرکت رو به جلو امیدوار باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی