تیتر امروز

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.
علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.

پافشاری نمایندگان مجلس در اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان پافشاری می‌کنند.

کد خبر: ۸۹۳۹
۱۰:۵۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد خالدی اظهار کرد: مجلس قانون خوبی را درباره بازنشستگان مصوب کرد و براین اساس بازنشستگان در هر وزارتخانه و سازمانی که با دولت ارتباط پیدا می‌کنند با رسیدن به سن بازنشستگی نباید به ادامه کار بپردازند. 

وی افزود: با توجه به اینکه ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان یکی از خواسته‌های مهم نمایندگان است حتما در اجرای آن مُصِر خواهند بود. 

خالدی با اشاره به اینکه 13 نفر از معاونان وزیر نفت در سن بازنشستگی قرار دارند، خاطرنشان کرد: وزارت نفت به اندازه کافی نیروی متخصص، باتجربه و توانمند دارد و نگران این نیست که چند نفری از گردونه مدیریت این وزارتخانه خارج خواهند شد. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تمام وزارتخانه‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد تا وزارتخانه‌ها نیروسازی کرده و برنامه‌های خوبی در این زمینه تدارک ببینند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی