تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

استقلال ۳ ـ الدحیل ۴؛ انتقام نزدیک است!

جشنواره گل در بازی استقلال و الدحیل با برتری تیم قطری تمام شد و ابی‌ها باید سه روز دیگر دوباره این بازی را تکرار کنند.

کد خبر: ۸۷۷۹۰
۲۲:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

گزارش زنده: استقلال صفر ـ الدحیل صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در حساس‌ترین بازی امشب در لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم استقلال و الدحیل در استادیوم الجوهرة شهر جده با هم مصاف خواهند کرد و استقلال در صورت به دست آوردن برد، مثل پرسپولیس بیش از نیمی از راه صعود را طی می‌کند. فرهاد مجیدی امشب با چیدمان 1-3-2-4 به میدان رفته و امیدوار است با تکیه بر مهاجمان سیری‌ناپذیرش پیروزی را به دست بیاورد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، سیداحمد موسوی، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (کاپیتان)، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

ترکیب الدحیل: صلاح زکریا، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، محمد موسی، سلطان آل بریک، کریم بوضیف، علی کریمی،  ادمیلسون جونیور، عبدالله الاحرق، المعز علی و میشل اولونگا

در حالی که االدحیل قطر با حضور علی کریمی بازیکن سابق استقلال در میانه میدان، قصد داشت فاصله امتیازی خود را با آبی‌های تهران کم کند، استقلال در همان دقایق نخست این ایده را برهم زد.

گل اول استقلال: هنوز بازی سر و شکل خود را پیدا نکرده بود که در دقیقه 4 یک ارسال از بازیکنان استقلال در دهانه دروازه با ضربه نهایی ارسلان مطهری به گل اول تبدیل شد. 

گل اول الدحیل: در دقیقه 9 بازی هم الدحیل با حرکتی مشابه استقلال و با ارسال یک توپ بلند توسط میشل الوانگا به گل تساوی رسید تا دوباره همه چیز از نو آغاز شود.

بازی بعد از آنکه دو تیم یک گل زدند حالت احتیاط‌آمیز بیشتری به خود گرفت و بازیکنان بیشتر در میانه میدان در حال محک زدن رقیب هستند. 

در دقیقه 18، باز هم استقلال تا نزدیک دروازه الدحیل رفت و فرشید اسماعیلی ضربه آرامی به توپ زد که به راحتی در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

شوت ریگی در دقیقه 23 بازی را صلاح زکریا به زمین برگرداند و در بازگشت نیز پاس بلند در محوطه نیز با زمین خوردن دیاباته همراه شد. اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

گل دوم الدحیل: پاس رو به جلوی بازیکنان الدحیل در داخل محوطه جریمه به اولونگا رسید و مهاجم آفریقایی سرضرب توپ را به گل دوم خودش و الدحیل تبدیل کرد. گل در دقیقه 26 روی داد.

بازیکنان الدحیل سعی دارند با فشار روی خط دفاع استقلال و پرس در زمین حریف راه را بر حملات استقلال ببندند اما باز هم آبی‌ها خود را در محوطه جریمه دحیل آفتابی کردند.

گل دوم استقلال: بازی در اوج هیجان است. همکاری مهاجمان استقلال با بازیسازی فرشید اسماعیلی منجر به حرکت مطهری و پاس عالی او به دیاباته شد و شیخ به آسانی گل دوم تیم و گل سوم خودش در این تورنمنت را درون دروازه دحیل جا داد.

کرنر استقلال در دقیقه 37 باز هم خطرساز شد اما دروازه‌بان دحیل با کمک دفاع توپ را برگرداندند. ضدحمله دحیل نیز فایده‍ای نداشت.

گل سوم الدحیل: در دقیقه 43 حرکت بازیکنان دحیل به سوی دروازه استقلال رفتند و پاس عرضی به سمت راست و دوباره به مرکز با ضربه تمام‌کننده عبدالله الاحرق همراه شد و استقلال به سادگی گل سوم را خورد.

در دقیقه 46 هم علی کریمی یک شوت را مزه کرد که البته با اختلاف کمی به بیرون رفت. بازی در دقایق اضافه نکته خاصی نداشت و با همان پنج گل در نیمه اول تمام شد.

نیمه دوم

دو تیم بدون تغییر در ترکیب بازی را در نیمه دوم آغاز کردند و در چند دقیقه اول، این الدحیل بود که بیشتر توپ را در اختیار داشت. 

استقلال در دقیقه 49 وریا غفوری و مهدی‌پور را به زمین فرستاد تا سمت راست خود را در وضعیت بهتری قرار دهد. استقلال در دقیقه 50 تا 55 با حوصله و تأمل بیشتری در صدد باز کردن سد دفاعی دحیل بر آمد. 

در دقیقه 55 حرکت قایدی در محوطه جریمه با خطای آشکار محمد موسی دفاع الدحیل همراه شد اما داور به سادگی از این صحنه گذشت و یک ضربه پنالتی برای استقلال سوخت.

در دقیقه 59 فرهاد مجیدی محمد نادری را بیرون کشید و هرویه میلیچ را به زمین فرستاد. نادری امروز طراوت بازی قبل را نداشت.

در دقیقه 63 با اینکه استقلال صاحب توپ بود، الدحیل در یک ضد حمله و با توپ‌دزدی ادمیلسون روی دروازه آبی‌ها خطر ایجاد کرد اما توپ به اوت رفت.

دردقیقه 65 نیز مجددا استقلال در محوطه جریمه دحیل به دست آورد که دفاع فشرده حریف مانع از خطر شد.  

با اضافه شدن میلیچ به مسابقه تحرک بیشتری به بازی استقلال داده شد.

گل سوم استقلال: ضربه کرنر استقلال را از راست میلیچ اراسال کرد و شیخ دیاباته مدافعان را درگیر خود کرد تا فرشید اسماعیلی در ضربه دوم دروازه حریف قطری را باز کند. اسماعیلی نیز فعلا سه گله است.

در دقیقه 80 حرکت‌های متوالی مهدی قایدی و اسماعیلی، عرصه را بر الدحیل تنگ کرد. یکی دو حرکت تکنیکی از قایدی مدافعان را به هم ریخت.

گل چهارم الدحیل: بر خلاف جریان بازی تیم دحیل از سمت راست توپ را به سمت دروازه ریخت و باز هم اولونگا با یک چرخش گل سوم خود و چهارم تیمش را به ثمر رساند. 

داریوش شجاعیان و آرمان رمضانی هم در دقایق پایانی به میدان آمدند تا شاید دوباره ورق برگردد. الدحیل نیز در دقیقه 88 دو تعویض انجام داد. 

حمله همه جانبه استقلال در دقیقه 91 با شوت اسماعیلی همراه شد اما توپ در میان شلوغی جلوی دروازه از کنار دیرک عمودی به بیرون رفت و افسوس آبی‌ها را به بار آورد.

کرنر دقیقه 94 الدحیل آنقدر وقت بازی را کشت که داور سوت پایان را زد. استقلال 72 ساعت دیگر باید در بازی انتقامی الدحیل را شکست دهد هر چند که این بازی به لحاظ تعداد گل و جریان مداوم حملات بازی به یاد ماندنی و خوبی از آب درآمد.

با این نتیجه الدحیل با 7 امتیاز به صدر جدول رفت و استقلال هم اولین باخت خود را آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
غفوری در این بازی نشان داد که یک تمام شده‌ی مطلق است
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی