تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

انتشار بوی نامطبوع در شیراز ارتباطی با جایگاه سوخت ندارد

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس با بیان اینکه انتشار بوی نامطبوع در یکی از خیابان‌های شیراز ارتباطی با جایگاه سوخت ندارد، گفت: این بوع نامطبوع مربوط به تصاعد گاز در کارخانه‌ای نزدیک به جایگاه سوخت است.

کد خبر: ۸۷۳۲
۱۲:۴۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - امیر بنی‌کرمی ضمن رد خبر منتشر شده در فضای اجتماعی مبنی بر اشتعال یکی از جایگاه‌های سوخت شیراز در مجاورت پل پیرنیا، گفت: در سه کیلومتری این جایگاه یک کارخانه یخچال‌سازی است که ظاهرا از گازهای مخصوصی استفاده می‌کنند و تصاعد آن منجر به پخش بوی گاز در سطح گسترده‌ای تا خیایان‌های اطراف این کارخانه شده است.

مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس تاکید کرد که هیچ از جایگاه CNG و بنزین شهر شیراز مشکلی ندارند.

صبح امروز انتشار بویی مشمئز کننده در محدوده‌ی جایگاه عرضه‌ سوخت پیرنیا، موجب آزار شهروندان شد.

وجود یک کارخانی تولید یخ در محدوده‌ انتشار بو و احتمال نشت گازهای مورد استفاده در این کارخانه (آمونیاک)، دلیل عمده‌ انتشار بو عنوان شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی