تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

صالحی: حادثه نطنز قطعا خرابکاری بود؛ سرنخ‌ها پیدا شده

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سرنخ‌های خرابکاری در سایت نطنز پیدا شده است، گفت: سیستم برق اضطراری سایت همین امروز راه اندازی شده و بقیه امور هم پیش خواهد رفت.

کد خبر: ۸۶۰۹۷
۱۷:۰۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰

صالحی: حادثه نطنز قطعا خرابکاری بود؛ سرنخ‌ها پیدا شده

دیدارنیوز - علی اکبر صالحی امروز دوشنبه و در حاشیه افتتاح مرکز ملی فناوری‌های کوانتومی با اشاره به عملیات خرابکاری در سایت شهید احمدی روشن نطنز گفت: دشمن می‌خواهد یاس و ناامیدی را در دل ملت ما بکارد اما کور خوانده است‌.

وی اضافه کرد: آنها در گزارش‌های خود گفته اند که فعالیت‌های هسته ای ما را در نطنز ۹ ماه عقب انداخته‌اند. اما تاکید می‌کنم بخش قابل توجهی از خرابکاری‌های دشمن جبران خواهد شد و این کاروان از حرکت بازنخواهد ایستاد.

صالحی بهترین نوع بازدارندگی را حفظ نشاط و روحیه عنوان کرد و با بیان اینکه به دشمن نشان می‌دهیم که ملت ایران تسلیم ناپذیر است، گفت: سالن مدرن مونتاژ سانتریفیوژ که سری قبل از بین رفت، امروز بخش قابل توجهی از آن را سرپا کرده ایم. ضمن اینکه در دل کوه سالن‌های بسیار پیشرفته‌ای را به بهره برداری رساندیم.

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: این حادثه قطعا خرابکاری بوده و سیستم‌های امنیتی ما به ریشه‌یابی اتفاق اخیر رسیدند. سرنخ‌ها پیدا شده و سیستم امنیتی این مسئله را با قدرت و قوت پیگیری می‌کند و خودشان به موقع اطلاع رسانی می‌کنند.

صالحی با تاکید بر اینکه این گونه کارهای ایذایی به هیچ عنوان ما را متوقف نخواهد کرد، گفت: اهل شعار و گزافه گویی نبودم و نیستم همین امروز سیستم برق اضطراری راه اندازی شده و بقیه امور هم پیش خواهد رفت.

وی افزود: غنی سازی در نطنز متوقف نشده و با قوت جلو می‌رود البته برخی ماشین‌هایی که از مدار خارج شده اند باید بازنگری شود. هر اتفاقی که افتاد جبران ‌آن چندین درصد بالاتر بوده است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: راه مقابله ما راه شرافتمندانه علمی و تلاش و کوشش است اما راه آنان زبونانه و خبیثانه است اقدام ما تنها جبران گذشته نیست بلکه جبران گذشته بعلاوه اقدامات دیگر است.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی