تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
تابلو بورس

بزرگان شاخص کل بورس را ارتقا دادند و بورس به کانال ۱.۲ میلیون واحدی بازگشت

دومین روز متوالی مثبت بازار بورس رقم خورد و تمام شاخص‌ها با روندی صعود مواجه شدند. البته رنگ غالب تابلو بورس قرمز بود، ولی نماد‌های تأثیرگذار توانستند روند کل بورس را مثبت نگه دارند.

کد خبر: ۸۳۶۳۰
۱۳:۱۲ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

شاخص کل بورس

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۱۹ اسفند، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن، روند تمام نماد‌های تأثیرگذار در بورس و شاخص کل فرابورس سبز رنگ بود. شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۰.۸۶ درصد رشد داشت، یعنی رشدی ۱۰ هزار و ۲۷۳ واحدی. با این توضیح، شاخص کل بورس در ارتقاع ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۶۱ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با رشد ۲۹۲ واحدی بر روی ۴۳۲ هزار و ۳۴۳ قرار گرفت. این درحالی است که بیش از ۶۰ درصد نماد‌های بازار روند منفی را طی کردند و فقط نماد‌های بزرگ بودند که تحت تأثیر حمایت‌های مدیران از بازار بورس و نیز وضعیت بازار‌های جهانی قرار گرفتند و توانستند جور کل بازار سرمایه را بکشند.
تمام نماد‌های تأثیرگذار بر بورس امروز مثبت بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «شپنا»، «فولاد»، «شبندر»، «شتران»، «نوری»، «فارس» و «مبین».
نماد‌های «اپال»، «برکت»، «شپنا»، «بوعلی»، «خساپا»، «شستا» و «خودرو» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «وسپهر»، «شاروم»، «آریا»، «رافزا»، «بگیلان» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۶۳ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۹۹ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۲۰۰میلیارد تومان رسید. حدود ۷۱۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از یک درصد ۶۳نماد و افت بیش از یک درصد ۴۹۹نماد را شاهد بودیم.
شاخص کل فرابورس نیز با روندی مثب، ۳۲ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۱۱۹ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «بپارس»، «میدکو»، «زاگرس»، «ارفع»، «صبا» و «هرمز».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی