تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مادر علی انصاریان: مگر می‌شود علی نامزد داشته باشد و من ندانم؟

چندی پیش آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد. اما این رفتار خانوم بازیگر واکنش تند خانواده علی انصاریان را به دنبال داشت و آن‌ها این موضوع را قویا تکذیب کردند

کد خبر: ۸۳۴۷۱
۱۱:۰۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
مادر علی انصاریان: مگر می‌شود علی نامزد داشته باشد و من ندانم؟
 
دیدارنیوز - چندی پیش آسیه اسدزاده بازیگر تئاتر و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که با مرحوم علی انصاریان نامزد بوده است و متنی احساسی در این خصوص منتشر کرد. اما این رفتار خانوم بازیگر واکنش تند خانواده علی انصاریان را به دنبال داشت و آن‌ها این موضوع را قویا تکذیب کردند.

حال مادر علی انصاریان در واکنش به این حاشیه که برای فرزند مرحومش به وجود آمده واکنش نشان داده است. ننه علی در این خصوص گفت: چرا آخه این حرف‌ها رو می‌زنن؟ مگه اینا از خدا ترس ندارن؟ مگه پدر و مادر بالای سرشون نبوده؟! علی همه چیز زندگیش رو برای من تعریف می‌کرد. هرچی اتفاق می‌افتاد بهم می‌گفت. حالا هر روز یکی می‌گه من نامزدش بودم. علی کجا نامزد داشت؟! من و علی عاشق و معشوق بودیم باهم. مگه می‌شه علی نامزد داشته باشه و من ندونم. اینا از خدا نمی‌‍ترسن دروغ می‌گن!
منبع: ایسنا
برچسب ها: علی انصاریان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی