تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

بوریس جانسون: آمریکا کاملا به عنوان "رهبر جهان آزاد" بازگشته است

نخست‌وزیر انگلیس در کنفرانس امنیتی مونیخ از جو بایدن بابت "بازگرداندن ایالات متحده به عنوان رهبر جهان آزاد" تقدیر و از دونالد ترامپ با بیان اینکه "ما اکنون در حال پشت سر گذاشتن شرایط دشوار هستیم" انتقاد کرد.

کد خبر: ۸۲۴۹۴
۱۱:۴۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

بوریس جانسون: آمریکا کاملا به عنوان

 

دیدارنیوز ـ به نوشته روزنامه دیلی میل، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا جمعه در کنفرانس سالانه مونیخ گفت پس از چهار سال ریاست ترامپ "ایالات متحده بازگشته است، ائتلاف ترانس آتلانتیک بازگشته است. "

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس هم با تکرار صحبت‌های بایدن که آمریکا بازگشته است، به نظر از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا انتقاد کرد.

جانسون گفت: همانطور که ما قبلا دیده و شنیده‌ایم، آمریکا به طور کامل به عنوان رهبر جهان آزاد بازگشته و این امری فوق‌العاده است.

رهبر انگلیس ادامه داد: تاریکی به سر آمده است و ما در حال گذار از شرایط دشوار هستیم و کشور‌هایی که ما غرب می‌نامیم، در حال جمع شدن کنار هم و ترکیب قدرت و تخصص فوق‌العاده خودشان برای یک بار دیگر هستند.

نخست وزیر انگلیس همچنین در آغاز نشست مجازی گروه هفت که عصر جمعه به میزانی لندن برگزار شد، جو بایدن را به سرقت یکی از شعارهایش متهم کرد. جانسون از رهبران گروه هفت خواست تا در کنار هم برای "بهتر بازگشتن" از این پاندمی همکاری کنند.

او در ادامه گفت، این شعاری است که بایدن مورد استفاده قرار داد. جانسون گفت: فکر می‌کنم او شاید این را از ما برداشته باشد، اما من قطعا آن را از جایی برداشته‌ام، شاید از برنامه‌های کمک‌رسانی سازمان ملل.

این حرف بوریس جانسون با خنده رئیس جمهوری آمریکا همراه شد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی