تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور

امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور وارد می‌شود که در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر موجب بارش برف و باران در استان دامنه‌های جنوبی البرز منجر به بارش پراکنده و وزش باد می‌شود.

کد خبر: ۸۲۴۸۵
۱۰:۳۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

سازمان هواشناسی اعلام کرد: ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور

 

دیدارنیوز ـ امروز سامانه بارشی از سمت شمال غرب کشور وارد می‌شود و در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز منجر به بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد. در بخش‌هایی از استان‌های کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی نیز بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش باران و برف و وزش باد می‌شود و در استان‌های بوشهر، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، ارتفاعات شمال هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در نوار شمالی و ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در نیمه شمالی کشور این سامانه موجب افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور در استان‌های واقع در جنوب غرب و به تدریج جنوب و غرب کشور افزایش ابر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در ارتفاعات و نقاط سردسیر برش برف پیش‌بینی می‌شود

در روز چهارشنبه برای سواحل دریای خزر بارش باران پیش‌بینی می‌شود. امروز در مرکز و شرق خلیج فارس و یکشنبه دریای خزر مواج و متلاطم است.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی