تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پرسپولیس ۵ - ۰ گل گهر سیرجان، نت قهرمانی برای بار پنجم کوک شد

امروز در سیرجان قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران معرفی خواهد شد و نایب قهرمان آسیا میهمان شاگردان امیر قلعه نویی خواهند بود.

کد خبر: ۸۲۴۵۳
۱۵:۴۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹

پرسپولیس ۵ - ۰ گل گهر سیرجان، نت قهرمانی برای بار پنجم کوک شد

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: امروز بعد از ظهر، آخرین دیدار از نیم فصل اول لیگ برتر ایران در سیرجان میان دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان انجام می‌شود. 

 

بازی معوقه هفته دهم لیگ برتر؛ جمعه: ۹۹/۱۲/۰۱؛ ساعت ۱۵:۴۰
ورزشگاه: سردار شهید سلیمانی سیرجان/ بدونِ تماشاگر
داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: سعید علی‌نژاد و فرهاد فرهادپور؛ داور چهارم: علی احمدی/ کمک داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و حسین زیاری/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان.

 

در ترکیب گل گهرسیرجان مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پوز، علیرضا علیزاده، احمد زنده‌روح، رضا محمودآبادی، علی‌اصغر عاشوری، سعید صادقی و یونس شاکری با هدایت امیر قلعه‌نویی بازی خواهند کرد. نکته مهم در این دیدار محرومیت گادوین منشا و امیر قلعه نویی است که می‌توانستند با حضور در این دیدار جذابیت آخرین بازی نیم فصل را بالا ببرند. 

 

در ترکیب پرسپولیس هم: حامد لک، کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، احسان پهلوان، احمدنورااللهی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و وحید امیری شاگردان یحیی گل‌محمدی هستند که در سیرجان میهمان گل گهر خواهند بود.

 

پرسپولیس که حالا با چهار برد متوالی به سیرجان آمده در صورت کسب تساوی و برد قهرمان نیم فصل اول خواهد شد و گام مهمی برای پنجمین قهرمانی متوالی برمی‌دارد. پرسپولیس همچنین می‌تواند در نیم فصل دوم از مهدی ترابی هافبک پیشین خود که از ابتدای فصل به قطر رفته بود بهره ببرد و حدود یک ماه دیگر هم می‌تواند عیسی آل کثیر را هم در نوک خط حمله خود استفاده کند. 

 

 

نیمه اول
دقیقه ۱۵: بازی تا دقیقه نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه هر دو تیم خلق نشد، اما مهم‌ترین صحنه بازی ضربه خطای زکی‌پور و ارسال آن به محوطه جریمه قرمز‌ها بود که در یک رفت و برگشت بهنام برزای با شوتی حامد لک را مجبور به واکنش کرد و توپ در ادامه راهی بیرون شد.  


دقیقه ۱۸: گل گهر سیرجان روی یک ضربه کرنر توسط عاشوری در آستانه ورود مستقیم به چارچوب دروازه لک بود که تیر دروازه مانع آن شد و در برگشت شوت محکم مهاجم سیرجان توسط آقایی از روی خط دروازه برگشت داده شد و موقعیت خطرناک بازیکنان گل گهر به هدر رفت.
 
پرسپولیس ۵ - ۰ گل گهر سیرجان، نت قهرمانی برای بار پنجم کوک شد
 
دقیقه: ۲۵: تا دقیقه ۲۵ بازی کمی آرام شده و از تب و تاب افتاده و دو تیم موقعیت خطرناکی به جز همان موقعیت دقیقه ۱۸ نتوانستد روی هر دو دروازه ایجاد کنند و بازی با همان نتیجه بدون گل در جریان است.
 
گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۰ گل گهر سیرجان، پرسپولیس به صدر جدول رسید

دقیقه ۳۰: گل برای پرسپولیس.  پرسپولیس در دقیقه ۳۰ مسابقه روی حرکت در عمق احسان پهلوان و پاس در عمق او برای سعید آقایی و پاس به دهانه دروازه از مقابل پای وحید امیری گذشت و احمد نوراللهی گلزن این روز‌های قرمزها، گل نخست این بازی را به ثمر رساند تا قرمز‌ها از حریف خود پیش بیوفتند.
 
گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۰ گل گهر سیرجان، نورالهی قرمزها را به صدر رساند
 
دقیقه ۳۵: بازی با گل احمد نورالهی به سود شاگردان گل محمدی در جریان است و حملات نصفه نیمه گل گهر سیرجان تا به اینجا خطری برای حامد لک نبوده است. قرمز‌ها در این دقیقه می‌توانستند گل دوم و تثبیت کننده را بزنند، اما بشاگردی شوت‌های پی در پی پهلوان را مال خود کند.  

دقیقه ۳۷:صادقی یک سانتر عالی برای یونس شاکری ارسال کرد و در حالی که کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی او را تحت فشار گذاشته بودند او با یک ضربه سر دیدنی دروازه لک را تهدید کرد که با دفع توپ حامد لک همراه شد و این موقعیت هم برای شاگردان قلعه نویی به هدر رفت.
 
دقیقه ۴۱: پرسپولیس می‌توانست در موقعیت دو به تک امید عالیشاه و وحید امیری به گل دوم برسد. ضد حمله سریع عالیشاه نفوذ او به درون محوطه جریمه و پاس او برای امیری، ضربه وحید امیری به پای بشاگردی خورد و موقعیت برای گل دوم نیز به هدر رفت تا کماکان بازی با تک گل احمدی نورالهی به سود شاگردان گل محمدی در جریان باشد.  
 
 
نیمه دوم
دقیقه ۵۵: در ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم گل گهر سیرجان بار دیگر با ارائه حملاتی بر روی دروازه پرسپولیس به دنبال جبران نتیجه شکست است، اما دفاع منسجم قرمز‌ها و عملکرد خوب حامد لک اجازه باز شدن چارچوب دروازه را به مهاجمان گل گهر سیرجان نداند.
 
دقیقه ۵۹: گل دوم برای پرسپولیس. در یک ضد حمله از سوی بازیکنان پرسپولیس، امید عالیشاه در موقعیتی تک به تک با بشاگردی توپ را از لای پای او عبور داد و پرسپولیس موفق شد گل دوم خود را در این بازی به ثمر برساند تا حدودی خیالش را از کسب سه امتیاز بیرون از خانه راحت کند.
 
دقیقه ۶۷: گل سوم برای پرسپولیس. قرمز‌ها که بعد از گل دوم کاملا سوار بر بازی بودند موفق شدند ۸ دقیقه بعد بار دیگر دروازه بشاگردی و گل گهر را باز کنند و به یک پیروزی قاطع دست پیدا کنند. مهدی شیری ابتدا با عبور از سد مدافع گل گهر توپ را به سیامک نعمتی سپرد و او در ابتدا با شوت سهمگین و دیدنی دروازه گل گهر را تهدید کرد و در ریباند مهدی شیری با یک ضربه سر گل سوم را زد تا پرسپولیس با یک سه امتیاز شیرین به صدر جدول برسد.  
 
دقیقه ۷۱: گل چهارم برای پرسپولیس. شاگردان قلعه نویی که دیگر هیچ امیدی برای بازگشت به بازی نداشتند در یک موقعیت در محوطه جریمه خودی، مهدی شیری با یک پاس به مقابل دروازه بشاگردی، احمد زنده روح، به اشتباه گل چهارم را وارد دروازه خودی کرد تا پرسپولیس در کمتر از ۱۵ دقیقه ۳ بار دروازه گل گهر را باز کند 
 
دقیقه ۸۳: بازی بعد از آتش بازی پرسپولیس آرام شد و پرسپولیس هم بعد از چهارتایی کردن رقیب میلی برای گلزنی بیشتر نداشت و گل گهری‌ها هم دیگر امیدی به جبران نتیجه نداشتند تا اینکه ضد حمله پرسپولیس توسط عالیشاه با خطای بهنام برزاری خراب شد و در همین صحنه برزاری مدافع پیشین استقلال با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا قرمز‌ها نسخه گل گهری‌ها را بپیچد.
 
دقیقه ۸۶: گل پنجم برای پرسپولیس. پرسپولیس بعد از ده نفره شدن گل گهر، جشنواره گل خود را تکمیل کرد. شجاعی با نفوذ به خط دفاع بی جان سیرجان با یک سانتر دقیقه به داخل محوطه شش قدم و ضربه عبدی توسط بشاگردی ریباند داده شد و سیامک نعمتی هم آسانترین کار ممکن را انجام داد و گل پنجم را بر پیکر نیمه جان گل گهر نواخت تا پرسپولیس در این بازی به یک پیروزی قاطع دست پیدا کند. 
 
در نهایت پرسپولیس با یک نتیجه قاطع و 5 - 0 از سد گل گهر سیرجان عبور کند و با کسب این سه امتیاز 30 امتیازی شده و به تنهایی قهرمان نیم فصل لیگ برتر فوتبال ایران شود. گل گهر سیرجان نیز با هدایت امیر قلعه نویی با این باخت تحقیر آمیز در خانه در همان رتبه نهم باقی مان و حالا باید دید آینده ژنرال که این روزها نامش در نزدیکی نیمکت آبی پوشان پایتخت شنیده می‌شود، چه خواهد شد. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی