تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

پرسپولیس ۱ ـ پیکان صفر؛ پرچم سرخ بالای سر آبی!

در روز دوم از هفته پانزدهم لیگ برتر، امروز سه بازی انجام شد و در حساس‌ترین بازی پیکان در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است.

کد خبر: ۸۲۱۰۳
۱۷:۳۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

پرسپولیس ۱ ـ پیکان صفر؛ پرچم سرخ بالای سر آبی!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از دو پیروزی که توسط تراکتور و مس رفسنجان به ثبت رسید، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت تا در صورت کسب پیروزی، خود را تا رتبه دوم جدول بالا بکشد. در آن سوی میدان شاگردان مهدی تارتار نیز می‌خواهند پس از چهار هفته که دو باخت و دو مساوی داشتند، به برد دست پیدا کنند و به آرامش برسند.

ترکیب دو تیم در ابتدای بازی به این ترتیب بود:

پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه

پیکان تهران: محمد دریس، میلاد شیخ‌سلیمانی، آرش قادری، نادر محمدی، امیرحسین رنگرز جدی، مجید عیدی، حسین پورامینی، اسماعیل بابایی، امیر روستایی، ابراهیم صالحی و فرزاد حاتمی

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که پرسپولیس با شکست دیروز استقلال انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به صدر جدول پیدا کرده و در مقابل پیکان نیز با نتایج خوبی که در برابر تیم‌های خوب به دست آورده، اعتماد به نفس مناسبی برای الین مسابقه دارد.

در 25 دقیقه نخست بازی پرسپولیس یکی دو بار با ضربات وحید امیری و حرکات عالیشاه دروازه پیکان را تهدید کرد. پیکان نیز روی پرتاب‌های نادر محمدی حساب باز کرده ولی تا دقیقه 30 بازی خطر جدی روی دروازه لک ایجاد نشد اما در این دقیقه چیزی نمانده بود که مهاجمان پیکان روی پرتاب محمدی به گل برسند. 

پرسپولیس در دقیقه 36 مجددا با عالیشاه صاحب موقعیت شد که به کرنر رفت. پیکان نیز البته در دقیقه حدود 40، دو بار دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که به نوعی پرتاب‌های محمدی روی آن موثر بود. 

در دقایق پایانی نیمه نخست بازی برای لحظاتی تحرک ویژه‌ای پیدا کرد و پیکان در آخرین لحظات خطر بسیار جدی را در محوطه شش قدم پرسپولیس به دست آورد اما فرزاد حاتمی آن را از دست داد. 

در نیمه اول گرچه پرسپولیس بیشتر توپ را در اختیار داشت اما پیکان توانست حریف قدرتمندش را کنترل کند و حتی خطرهای جدی روی دروازه لک ایجاد کند. به نظر می‌آید مهدی تارتار آنالیز دقیقی از پرسپولیس انجام داده و بر مبنای آن توانسته نیمی از مسابقه را به نفع خود به پایان برساند.

گزارش زنده: پرسپولیس صفر ـ پیکان صفر

 

نیمه دوم مسابقه بدون تغییر در ترکیب دو تیم آغاز شد و بازی با احتیاط پیش رفت. در دقیقه 50 بازی ضربه کرنر پرسپولیس در نزدیکی تیر دوم روی سر کمال کامیابی‌نیا نشست و توپ از بین همه بازیکنان گذشت و پس از برخورد به دیرک عمودی به بیرون رفت. 

پرسپولیس در دقیقه 53 دو کرنر پیاپی دیگر روی دروازه پیکان ارسال کرد که دومین کرنر پایه‌گذار گل شد.

گل اول پرسپولیس: یک و دو پرسپولیسی‌ها در سمت چپ، منجر به یک پاس تیز به محوطه جریمه پیکان شد و احمد نوراللهی در حالتی نامتعادل توپ را به گل تبدیل کرد.

پیکان بعد از دریافت گل تحرک خود را بیشتر کرد و باز هم با پرتاب اوت نادر محمدی به عنوان یک شیوه تهاجمی مورد استفاده قرار گرفت. در دقیقه 59 پرتاب محمدی تا محوطه جریمه پرسپولیس پیش آمد اما با خطای مهاجمان پیکان روی حامد لک، بازی متوقف شد.

نیم ساعت به پایان مسابقه باقی بود که مهدی تارتار دو بازیکن تازه‌نفس را وارد زمین کرد تا شاید بتواند نتیجه را به تساوی بکشاند. درویشی و جبیره وارد میدان شدند.

در دقیقه 69 پیکان حمله برق‌آسایی را با پرتاب اوت محمدی تدارک دید و در ریباند، شوت مهاجم پیکان به تیر افقی دروازه پرسپولیس خورد و به زمین بازگشت. این خطرناک‌ترین موقعیت پیکان بود. 

گل‌محمدی نیز در دقیقه 83 مسابقه، عبدی و مهدی‌خانی را به زمین فرستاد تا جان تازه‌ای به تیم ببخشد. 

در دقیقه 86 حرکت احسان پهلوان در محوطه جریمه پیکان با شوت او همراه شد اما توپ به بیرون رفت.

میلاد سرلک در دقیقه 88 اولین کارت زرد بازی را از داور دریافت کرد. او مانع از حرکت بازیکن پیکان شده بود.

داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام کرد و پیکان در این لحظات فشار بیشتری برای جبران ایجاد کرد. در دقیقه 92 مهاجم پیکان یعنی رضا جبیره ضربه سری به سوی دروازه خالی از دروازه‌بان پرسپولیس زد که سید جلال توپ را از نزدیکی خط دروازه بیرون کشید. بازی با تک گل نوراللهی به پایان رسید و پرسپولیس به رتبه دوم جدول صعود کرد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی