تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

چین: آمریکا بدون‌ پیش‌شرط به برجام بازگردد

سخنگوی وزارت خارجه چین خواستار بازگشت فوری آمریکا به برجام و رفع تحریم‌های یکجانبه علیه ایران شد.

کد خبر: ۸۱۸۴۶
۲۱:۳۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - وانگ ون‌بین، سخنگوی وزارت خارجه چین روز سه‌شنبه در کنفرانسی خبری گفت: توافق هسته‌ای ابران در مقطع زمانی حیاتی قرار دارد. ضروری است که در حال حاضر تمامی طرفین اجرای اجماعی که در جلسه اخیر وزرای خارجه در دسامبر حاصل شد را تسریع بخشند. طرف آمریکایی باید در اسرع وقت بدون پیش‌شرط به برجام بازگردد و تحریم‌های مربوطه را بردارد. بر این اساس ایران نیز باید پایبندی کامل را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت خارجه چین ادامه داد: چین تحولات شرایط را از نزدیک دنبال و ارتباط نزدیک با طرفین مربوطه را حفظ می‌کند. طرف چینی پیشنهاد داده که در اسرع وقت یک دیدار بین‌المللی میان شرکت‌کنندگان در برجام و طرف آمریکایی برگزار شود تا بر سر مسیر پایبندی کامل طرفین آمریکایی و ایرانی مذاکره کنیم.

وی افزود: ما به همکاری با تمام طرفین مربوطه و جامعه بین‌المللی برای بازگرداندن برجام به مسیر خود و پیشبرد حل و فصل سیاسی مسئله هسته‌ای ایران را ادامه خواهیم داد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی