تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سیمرغ پر/ هدیه تهرانی، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا جا ماندند

هدیه تهرانی (بی‌همه‌چیز)، هوتن شکیبا (ابلق) و پارسا پیروزفر (تی تی) غایبان بزرگ نامزد‌های دریافت سیمرغ بهترین بازیگر برشمرده می‌شوند.

کد خبر: ۸۱۷۶۶
۱۵:۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

سیمرغ پر/ هدیه تهرانی، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا جا ماندند

 

دیدارنیوز ـ در حالی نامزد‌های سیمرغ بلورین فیلم فجر ۳۹ در بخش‌های مختلف اعلام شدند که بیشترین، اما و اگر‌ها سهم بخش نامزد‌های بهترین بازیگر زن و مرد برای دریافت سیمرغ بلورین بود. هدیه تهرانی (بی‌همه‌چیز)، هوتن شکیبا (ابلق) و پارسا پیروزفر (تی تی) غایبان بزرگ این بخش هستند.

اعلام نامزد‌های سیمرغ بلورین فیلم فجر ۳۹
آن چه که در سامانه سمفا نشان می‌دهد بیانگر این است که مردم بی همه چیز، تی‌تی و ابلق را دیده‌اند. آرای مردمی جشنواره امسال کمی متفاوت با سال‌های دیگر بود. از این منظر که سی و نهمین دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر بدلیل پاندمی کرونا بدون صف‌های پر شور و دور ودراز تماشاگران در بیرون سینما‌ها برگزار شد. تا ساعت ۱٨ دیروز (شنبه ۱۹ بهمن) طبق اطلاعات سامانه سمفا، ۸۰ هزار نفر در سینما‌های مردمی فیلم‌ها را تماشا کرده‌اند که از این تعداد، کمتر از یک چهارم آن‌ها در انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاچیان مشارکت داشته‌اند. طی روز‌های گذشته، اما و اگر‌های بسیاری در این باره وجود داشته است.

یک اطلاعیه رسمی درباره آرای مردمی فیلم فجر ۳۹
امروز در سانس ساعت ۱۴ فیلم ابلق (با ۹ نامزدی) و در ساعت ۱۷ فیلم زالاوا (با ۱۰ نامزدی) در برج میلاد اکران خواهد شد. فردا (سه شنبه ۲۱ بهمن) هم «بی همه چیز» و «یدو» هر کدام با ۱۳ نامزدی برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد. پس از این چهار فیلم، فیلم‌های «مصلحت» و «روزی روزگاری آبادان» نیز هر یک در ۷ شاخه نامزد دریافت جایزه هستند و البته نمایش مجدد ندارند.

چهار فیلم «ابلق»، «بی‌همه‌چیز»، «شیشلیک» و «تی‌تی» در سانس فوق‌العاده روز‌های ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه برای مخاطبان در سینما‌های مردمی اکران می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی