تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مدیر گروه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد: احداث بزرگترین کارخانه تولید واکسن در خاورمیانه

مدیر گروه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز تولید واکسن ایرانی کووایران در اردیبهشت ماه با ظرفیت ماهانه ۱۰ میلیون دوز خبر داد و گفت: ستاد اجرایی در حال تأسیس بزرگترین سایت تولید واکسن در خاورمیانه است و برخی کشور‌ها درخواست خرید واکسن ایرانی را داشته‌اند.

کد خبر: ۸۱۷۶۲
۱۴:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ به گزارش روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حسن جلیلی روز دوشنبه و در حاشیه بازدید حجت الاسلام و السلمین حاج علی اکبری از محل استقرار تیم آزمایش بالینی واکسن ایرانی کووایران برکت، با اشاره به تزریق واکسن به ۵۶ داوطلب اظهار کرد: ۱۰۰ هزار داوطلب از طریق سامانه ۴۰۳۰ اعلام آمادگی کردند که با مصاحبه‌های روانشناسی و بررسی‌های مفصل گزینه‌های نهایی انتخاب شدند که روز گذشته برای ۵۶ نفر از گروه‌های سنی متنوع از ۱۸ تا ۵۰ سال و با تراز تحصیلی تزریق انجام شده است و در این مدت، واکنش خارج از انتظاری در ارتباط با سلامتی داوطلبان ما اتفاق نیفتاده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم از نیمه اسفندماه، با جمعیت گسترده‌تری تزریق آزمایشی واکسن را انجام دهیم.

مدیر گروه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: واکسن ایرانی که از ویروس کشته شده ساخته شده، شهریورماه مرحله تست حیوانی را پشت سر گذاشته است و از زمان شروع تاکنون شبانه‌روز کار کردیم و فقط در عاشورا و در روز شهادت حضرت زهرا (س) تعطیل بودیم.

جلیلی در ارتباط با آغاز تولید واکسن ایرانی کووایران در اردیبهشت ماه با ماهی ۱۰ میلیون دوز تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال تأسیس بزرگترین سایت تولید واکسن در خاورمیانه است و برخی کشور‌ها هم درخواست خرید واکسن ایرانی را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران با اشاره به موفقیت دانشمندان جوان و انقلابی برای ثبت این دستاورد بزرگ علمی اظهار کرد: ورود به این عرصه‌ها، یک نمونه بسیار عالی از درس جاودانه امام راحل عظیم الشأن (ره) و به تعبیری همان «ما می‌توانیم» است. مبنای «ما می‌توانیم»، کاملا الهی و توحیدی بوده و مبتنی بر توکل مؤمنانه است، یعنی اینکه انجام کار‌های بزرگ را آسان می‌کند و کار‌های نشدنی را شدنی می‌کند.

وی افزود: در چله پر افتخار گذشته که بر اساس همین نگاه ملت و نظام پیش آمده، چه با هدایت امام خمینی (ره) و چه با رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این مسیر شاهد دستاورد‌های عظیمی هستیم. امروز و در این‌جا ما شاهد یکی از این افتخارات بزرگ هستیم، افتخاری که حال و هوای دفاع مقدس را دارد. زیرا در آن عواملی همچون: ایثار، همت، شجاعت، مهربانی، تواضع، بلندنظری و نگاه‌های بزرگ وجود دارد. یعنی همان حال و هوایی که در ۸ سال دفاع مقدس وجود داشت، امروز ما شاهد آن هستیم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مدیریت هوشمند و جهادی رییس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: خصوصیت مدیریت هوشمند و جهادی این است که درک می‌کند چه زمانی و در چه موقعیتی، چه کاری را باید انجام دهد. چه بسا اگر کسی از بیرون نگاه کند با خودش بگوید چرا این‌ها به این عرصه ورود کرده‌اند، ولی در واقع این ورود همان هوش انقلابی و درک صحیح از موقعیت‌هاست که الحمدالله آقای مخبر و همکارانشان از آن بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: ورود به این عرصه، ضربه به قلب سیاه شیطان و نشان دهنده شکست دشمنان در اعمال تحریم‌های ظالمانه است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی