تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

واران ناجی زیدان شد / آنچلوتی منچستر یونایتد را از صدر جدول دور کرد

رئال مادرید در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بود با دو گل واران به پیروزی رسید. آرسنال در بازی بیرون از خانه برابر استون ویلا بازی را واگذار کرد.

کد خبر: ۸۱۶۲۶
۲۲:۲۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واران ناجی زیدان شد / توپ توپچی‌ها عمل نکرد
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: مطابق هر هفته امشب چندین دیدار مهم در رقابت‌های لیگ‌های برتر اروپایی انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: توپ توپچی‌ها پر نبود
در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلستان، امروز عصر آرسنال در بازی بیرون از خانه میهمان استون ویلا بود که در نهایت با تک گل اولی واتکینس در دقیقه ۲ بازی را واگذار کرد و آرسنال هم نتوانست گل خورده را جبران کند تا در نهایت با همین با نتیجه بازی را واگذار کرد تا اوضاع توپچی‌های لندن فرقی نکند.  
 
واران ناجی زیدان شد / توپ توپچی‌ها عمل نکرد
 
کامبک تافی‌ها در فرگی تایم مقابل چشمان فرگی
در بازی هفته بیست سوم لیگ برتر انگلستان، بازی جذاب دو تیم اورتون و منچستریونایتد در اولدترافورد پیگیری شد که در واپسین ثانیه‌ها شاگردان کارلتو آنچلوتی موفق شد با گل دقیقه پایانی کارلت لوین شکست را با تساوی عوض کنند. در نیمه اول این دیدار منچستر موفق شد با دو گل کاوانی و برنو فرناندز که هر کدام زیبایی خاص خود را داشت از حریف خود پیش بیوفتد،
 
واران ناجی زیدان شد / آنچلوتی منچستر یونایتد را از صدر جدول دور کرد
 
اما در نیمه دوم در کمتر از ۴ دقیقه ورق به نفع آبی پوشان شهر لیورپول برگشت و اورتون موفق شد دو بار توسط عبدالایه دوکوره و خامس رودریگز کامبک طوفانی را انجام دهد. بازی بعد از این گل مقداری از تب و تاب افتاد که مک تومینای روی اشتباه محض مدافعان اورتون و دروازه‌بان این تیم گل  سوم را به ثمر برساند. بازی تا مطابق انتظار در حال پایان و گرفتن ۳ امتیاز توسط شاگردان سولسشایر بود که در آخرین ثانیه بازی کاروت لوین موفق شد روی یک سانتر از دینیه در محوطه شش قدم حریمه صاحب موقعیت شود و حساس‌ترین گل خود را به گوشه دروازه دخیا سپرد تا یک امتیاز شیرین برای شاگردان آنچلوتی به دست بیاید.  

یونایتد با این تساوی ۴۵ امتیازی شده و ۲ امتیاز حساس برای نزدیک شدن به سیتی را از دست داد اورتون هم با کسب این تک امتیاز به ۳۷ امتیازی شد و در رده ۶ قرار گرفت.  
 
واران ناجی زیدان شد / آنچلوتی منچستر یونایتد را از صدر جدول دور کرد

اسپانیا: واران ناجی سپیدپوشان و زیدان شد
در لالیگا هم، رئال مادرید در یک بازی دشوار در بیرون از خانه میهمان هوئسکا بود. شاگردان زیدان که به دلیل نبود ۸ تا ۱۰ هفته‌ای سرخیو راموس به علت مصدومیت سخت به دنبال پیروزی بودند، در نیمه اول کاری از پیش نبردند. در نیمه دوم هوئسکا موفق شد گل اول را به زیبایی به ثمر برساند. زیدان و تیمش که به هیچ وجه نمی‌خواستند در این بازی ببازند رو به بازی هجومی آورند و موفق شد یک بار روی ریباند ضربه کاشته بنزما واران گل مساوی را بزند و در ادامه با حملات پر دامنه خود از روی یک ضربه کاشته با پاس کاسمیرو و اشتباه دروازه‌بان هوئسکا بار دیگر واران در مقابل دروازه گل پیروزی را بزند تا رئال با یک بازگشت مطمئن سه امتیاز بیرون از خانه را کسب کند. رئال با این پیروزی ۴۳ امتیازی شده و با یک بازی بیشتر به رده دوم صعود کرد.  
 
واران ناجی زیدان شد / توپ توپچی‌ها عمل نکرد

آلمان: نیش زنبور‌های زرد دیگر اثر ندارد
در بوندس لیگا آلمان، دورتموند در یک دیدار بیرون از خانه میهمان فرایبورگ بود و در حالی که به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشت، برابر میزبان خود شکست خورد تا دیگر نیش زنبور‌های زرد اثری نداشته باشد. جاناتان اشمید و ینگ جونگ گلزنان فرایبورگ و یوسف موکوکو تنها گلزن دورتموندی‌ها در این دیدار بود. دورتموند با این شکست در رده هفتم جای گرفت.
 
واران ناجی زیدان شد / توپ توپچی‌ها عمل نکرد

ایتالیا: یوونتوس ترمز رم را کشید
در سری آ ایتالیا، یوونتوس در خانه پذیرای تیم آس رم بود. نارنجی پوشان شهر رم که با برد‌های پرگل به روز‌های خوب خود در سری آ برگشته بودند در این بازی انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل بانوی پیر داشتند، اما تجربه یوونتوس به کار پیرلو جوان آمد و موفق شد ابتدا روی ضد حمله سریع موراتا و پاس رو به عقب برای رونالدو و ضربه سریع او گل اول را به تور دروازه رم بچسباند. در نیمه دوم رم بار دیگر به حملات خود در دروازه یوونتوس طراحی کرد، اما دفاع سخت شاگردان پیرلو اجازه گلزنی را به آن‌ها نداد تا اینکه بار دیگر در یک ضد حمله دیگر کولوسفسکی روی پاس در عرض خود راجر ایبانز گل دوم را به اشتباه به تور دروازه خود رساند تا یوونتوس به پیروزی خود نزدیک شود. در نهایت یوونتوس با همان دو گل به برتری رسید تا با ۴۲ امتیاز به رده دوم صعود کند. 
 
 
واران ناجی زیدان شد / توپ توپچی‌ها عمل نکرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی