تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جشنواره موسیقی فجر مجازی شد

اجرا‌های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۸۱۵۵۹
۱۰:۵۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

جشنواره موسیقی فجر مجازی شد

 

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی سی وششمین جشنواره موسیقی فجر، اجرا‌های سی وششمین دوره جشنواره موسیقی فجر در فضای مجازی پخش می‌شود.

با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا، با تصمیم ستاد سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، اجرا‌های این دوره جشنواره مجازی پخش می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز فضای مجازی را بستر مهمی برای حوزه موسیقی خواند و برگزاری جشنواره موسیقی فجر در فضای مجازی یک نقطه‌ی عطف و تجربه‌ای در این دوره است.

بر همین اساس ضبط اجرای گروه‌های حاضر در جشنواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس جدول زمانبندی‌آغاز شده است و به زودی از سوی دبیرخانه جشنواره جدول اجرا‌های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و بستر‌های پخش منتشر و معرفی خواهند شد.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی ۲۸بهمن تا ۳ اسفندماه برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی