تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کارشناس سازمان هواشناسی: بارش باران و برف تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها تا روز دوشنبه در اغلب نقاط کشور به شکل باران و در ارتفاعات به شکل برف ادامه خواهد داشت و روز سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان کشور در بیشتر استان‌ها آفتابی خواهد بود.

کد خبر: ۸۱۵۴۷
۰۹:۵۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

کارشناس سازمان هواشناسی:بارش باران و برف تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت

 

دیدارنیوز ـ «کبری رفیعی» امروز (شنبه) درباره وضعیت جوی کنونی کشور گفت: امروز بارش‌ها در سواحل دریای خزر، مناطق غرب و جنوب غرب، دامنه جنوبی البرز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بارش‌ها در مناطق سردسیر به صورت برف و در جنوب کشور همراه با رعد و برق است.

رفیعی ادامه‌داد: امروز شدت بارش‌ها در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز، جنوب زنجان و استان مرکزی است.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، فردا (یکشنبه) ادامه بارش‌ها در دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی، البرز مرکزی، شمال شرق و مرکز کشور خواهد بود و شدت بارش‌ها در مناطق شمال و شرق خوزستان، جنوب غرب اصفهان، جنوب لرستان و غرب استان فارس خواهد بود.

رفیعی گفت: روز دوشنبه ادامه بارش‌ها در شمال شرق به شکل پراکنده پیش‌بینی می‌شود و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه آسمان کشور صاف است.

وی بیان‌داشت: امروز همچنین وزش باد در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد و آب‌های خلیج‌فارس امروز و فردا مواج است.

این کارشناس هواشناسی اظهار داشت: آسمان تهران امروز ابری همراه با مه رقیق و بارش باران خواهد بود که گاهی افزایش باد با احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی برای آن می‌شود، فردا نیز آسمان تهران ابری بوده و بارش باران ادامه خواهد داشت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی