تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مدیرکل دفتر کودکان بهزیستی: هزار و ۳۰۰ کودک در کشور به فرزند خواندگی سپرده شدند

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی گفت: یک هزار و ۳۰۰ کودک بی سرپرست و بد سرپرست واجد شرایط از ابتدای سال جاری تا کنون به خانواده‌های متقاضی فرزندخوانده سپرده شدند.

کد خبر: ۸۱۴۴۳
۰۹:۴۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

مدیرکل دفتر کودکان بهزیستی:هزار و ۳۰۰ کودک در کشور به فرزند خواندگی سپرده شدند

 

دیدارنیوز ـ سعید بابایی شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به ایلام افزود: این تعداد کودک از طریق این سازمان و با حکم قضایی به خانواده‌های متقاضی فرزندخوانده سپرده شده اند.

وی با ذکر اینکه عمده خانواده‌های متقاضی به فرزندخوانده دختر تمایل دارند، افزود: روند فرزندخواندگی در سال‌های اخیر از سوی خانواده‌ها با استقبال مواجه شده است به طوری که شمار زیادی متقاضی فرزندخوانده از بهزیستی هستند.

وی داشتن سلامت زوجین و افرادی که در نوبت فرزندخواندگی هستند را از شروط اصلی برای فرزند خواندگی دانست و گفت: متقاضیان فرزندخواندگی باید دارای شرایط مختلفی باشند که یکی از این موضوعات بحث سلامت افراد است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این کودکان دچار سختی‌هایی شده‌اند، بهزیستی موظف است بهترین وضعیت را برای این کودکان فراهم کند تا آن‌ها بتوانند در فضایی امن توام با ارامش زندگی کنند.

وی تعداد خانواده‌های متقاضی فرزندخوانده از بهزیستی را ۱۱ هزار خانواده عنوان کرد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی