تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خنده‌هایش خاطره شد

کد خبر: ۸۱۴۴۲
۰۹:۳۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
 
خنده‌هایش خاطره شد 
 
دیدارنیوز ـ فوتبال، ورزشی نشاط آور است؛ گل دارد. خنده به لب‌های دوستداران خود جاری می‌کند. اشکی از سر شوق بر چشم هوادارانش می‌نشاند و هر از گاه غمی بابت باخت و شکست هم دارد. اما حالا مدتی است که فوتبال ایران لبخندی بر لب ندارد. دیگر نه تلخی شکست است که آنقدر هوادار را ناراحت کند و نه فریاد شوقی از سر پیروزی که تماشاگر را به آسمان بفرستد. حالا تنها کرونا است و سکو‌هایی خالی که توی ذوق می‌زند. اما حالا مصیبت بزرگ تری بر سرمان آوار شده است. چرا که فوتبال ایران باز هم عزادار از دست دادن یکی از فرزندان خود شد. سیاه‌پوش علی انصاریان مدافع سابق تیم ملی، پرسپولیس و استقلال که دیروز در ۴۳ سالگی و پس از حدود دو هفته مبارزه با ویروس کرونا به دیار باقی شتافت. آن هم یک هفته بعد از درگذشت دوست و هم‌تیمی سابقش مهرداد میناوند که او هم به همین صورت جان به جان آفرین تسلیم کرد؛ دو دوستی که همیشه می‌خندیدند و می‌خنداندند، اما حالا مدتی است که آن خنده‌ها جای خود را به اشک و ماتم داده است. مهرداد که رفت، علی روی تخت بیمارستان سراغش را می‌گرفت و پزشکان مجبور بودند که به او بگویند دوستت خوب شده، ولی حالا دیگر نیازی نیست که کسی سر علی را کلاه بگذارد، چرا که انصاریان هم آسمانی شد و حالا پیش مهرداد است تا هر دو کنار هم لبخند بزنند. اما این چه رسم رفتن بود آقای خوش خنده؟ آن هم در روز مادر. حالا چه کسی لبخند را به لب ننه علی بنشاند؟ چه کسی از فوتبال بگوید و از عشق به سینما، از بازیگری؛ از اجرا. فراموشت نمی‌کنیم. خداحافظ آقای بخیه. آقای شماره ۸!

در بیمارستان بستری شد
پس از درگذشت علی انصاریان، علی کریمی، پیشکسوت فوتبال کشورمان مسئولیت اطلاع‌رسانی این خبر را به مادر این مرحوم بر‌عهده گرفت. مادر انصاریان پس از مطلع شدن از مرگ فرزند خود دچار وخامت حال شد و بلافاصله وی را به اورژانس بیمارستان فرهیختگان منتقل کردند. پس از این اتفاق علی کریمی پشت نرده‌های بیمارستان آمد و ضمن تسلی دادن به مردم گفت: «من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود، اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید.»
 
 
✍ حامد جیرودی
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی