تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
گزارش اختصاصی دیدار از بیمارستان فرهیختگان

علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ

علی انصاریان در بیمارستان فرهیختگان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند. چشم‌ها به بازی آخر دوخته شده؛ مدافع قدرتمند باید خط حمله مرگ را از کار بیندازد.

کد خبر: ۸۱۳۲۰
۱۵:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
برگشت علی بهترین کادو روز مادر برای مادر
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی:  فردا روز مادر است. این روز‌ها همه به فکر مادر یک نفر هستند. مادرعلی انصاریان. این روز‌ها همه نگران حال او هستند. از نیمه شب گذشته اخباری از وخیم بودن حال علی انصاریان و افت اکسیژن خون او منتشر شد.  بعد از آن بود که صفحات مجازی از عکس‌های علی انصاریان و درخواست دعا برای سلامتی او پر شد. همین پنج شنبه هفته گذشته بود که مهرداد میناوند پر کشید؛ و هنوز از تب و تاب خبر درگذشت ۲۵ چپ پای پرسپولیس بیرون نیامده بودیم که این خبر، حال و هوای مردم و به ویژه فوتبالدوستان را بدتر کرد.
 
علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ
 
علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ
 
علی انصاریان در بیمارستان فرهیختگان در خیابان سیمون بولیوار بستری است، برای تهیه گزارش و گرفتن خبری از وضعیت سلامتی او به این بیمارستان رفتیم. بعد از وارد شد از درب اورژانس بیمارستان، جمعیتی را دیدیم که به دنبال خبری از وضعیت بیماری او بودند. مقابل درب محل بستری انصاریان، نیما نکیسا، جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس، علی کریمی و ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در میان تعداد زیادی از مردم حضور داشتند. قبل از آن احمدرضا عابدزاده نیز به ملاقات او رفت و بعد از آن هم فورا بیمارستان را ترک کرد. فضای احساسی و مضطرب در آنجا حاکم بود. علی کریمی بعد از دقایقی به همراه همراهان خود راهی محل بستری علی انصاریان برای ملاقات با او شد. با حضور تعدادی از انتظامات در جلوی درب شیشه‌ای بیمارستان امکان ورد به سالن بیمارستان وجود نداشت. بعد از گذشت دقایقی، نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون با خروج از سالن بیمارستان با انبوه سوالات مردمی رو به رو شد که به دنبال خبر تازه‌ای از وضعیت انصاریان بودند. این بازیگر گفت اکسیژن علی بالا آمده و وضعیت او به رو به بهبودی است و تنها کاری که باید انجام داد دعا است. یکی از زنانی که از این خبر مقداری نامطمئن بود با اصرار به دنبال خبر واقعی بود که مقانلو با ادبیات مهربانانه‌ای گفت علی قوی است و حالش خوب میشود؛ نگران نباشید.
 
علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ
 
 
علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ

بعد از رفتن نسرین مقانلو، همچنان جو ناامیدی و مضطربی در محوطه بیرونی بیمارستان حاکم بود. تا اینکه بهنام ابوالقاسم‌پور مهاجم پیشین پرسپولیس و پاس در مقابل درب شیشه‌ای در حالی که سه ماسک از انواع مختلف را به صورت زده بود، حضور پیدا کرد و از کسانی که به دنبال تهیه عکس و فیلمی بودند عاجزانه درخواست کرد که این کار را انجام ندهند.
 
او صحبت‌های خود را این گونه آغاز کرد که من نمی‌توانم به شما دروغ بگویم وضعیت علی اصلا خوب نیست. ریه‌ها به شدت درگیر شده و حال خوبی ندارد. از شبکه‌های مجازی که ساعاتی پیش خبر درگذشت او را منتشر کرده بودند انتقاد کرد و گفت علی هم خانواده دارد و اینقدر خبر‌های دروغ و جعلی منتشر نکنید.
 
ابولقاسم‌پور از کسانی که در مقابل بیمارستان حضور داشتند عاجزانه درخواست کرد تا دیگر در محوطه بیمارستان نباشند تا استرس بیشتری به خانواده او وارد نشود. ابوالقاسم‌پور همچنین گفت اینقدر استرس به مادر علی فشار آورده که مجبور شدیم  او  را در اتاق دیگری از جلوی چشمان حاضران مخفی کنیم تا کسانی که در آنجا هستند را نبیند.  او در ادامه گفت علی آدم قوی است و دعا کنید تا این وضعیت را رد کند و به شرایط خوب برگردد.
 
علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ

بعد از گفته‌های ابوالقاسم‌پور ماموران انتظامات مردم را به بیرون از بیمارستان راهنمایی کردند. حالا بعد از درگذشت دردناک مهرداد میناوند باید دست به دعا باشیم که هم علی انصاریان مدافع فیزیکی و قدرتمند پرسپولیس از شر کرونا خلاص شود.
 
  این روز‌ها بیشتر از هرکس دیگری باید به یاد و فکر مادر علی انصاریان بود و بهترین کادو روز مادر، برگشتن علی انصاریان به آغوش گرم خانواده است. 
 
علی انصاریان؛ مدافع تنها در برابر خط حمله مرگ
 
برگشت علی انصاریان بهترین کادو روز مادر برای مادر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی