تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وزیر امور خارجه آمریکا: اگر ایران به برجام برگردد ما هم برخواهیم گشت

کد خبر: ۸۱۲۲۲
۱۸:۰۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

دیدارنیوز: «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر تمایل واشنگتن برای بازگشت به برجام را تکرار کرد.

 بلینکن در مصاحبه‌ای با شبکه ان بی سی آمریکا، ضمن تکرار تمایل کشورش به بازگشت تعهداتش در قبال برجام، بدون اشاره به اینکه این دولت آمریکا بودکه در سال ۲۰۱۸ از این توافق خارج شده، گفت که اگر ایران به تعهدات برجامی اش بازگردد، آمریکا هم تمایل به انجام این کار دارد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین مدعی شد که «اگر ایران همچنان محدودیت‌های توافق هسته‌ای را بردارد چند هفته با تولید مواد لازم برای ساخت یک سلاح هسته‌ای فاصله خواهد داشت».

بلینکن در ادامه این ادعا اضافه کرد که در وضعیت کنونی ایران فقط به چندماه دیگر برای دستیابی به مواد شکافتی لازم برای ساخت سلاح هسته‌ای زمان نیاز دارد.

او در پاسخ به سوالی در باره آمریکایی‌های بازداشتی در ایران و اینکه آیا آزادی این افراد با بازگشت آمریکا به برجام مرتبط خواهد بود، بطور مشخص پاسخ نداد و تنها به گفتن این حرف بسنده کرد که این افراد صرف نظر از هرگونه توافقی، باید به خانه هایشان بازگردند.


او افزود: ما قصد داریم برای حصول اطمینان از بازگشت این شهروندان به کشور خود تمرکز کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی