تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رشد ۹۰۰ درصدی قیمت دوج کوین و احتمال ریزش قیمت آن

برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ دوج کوین با رشد بیش از ۹۰۰ درصد در بین ۱۰ رمزارز برتر دنیا قرار گرفت و در عین حال با افزایش قیمت بیت کوین در پی خبرسازی ایلان ماسک ارزش بازار رمزارز‌ها بار دیگر از یک تریلیون دلار گذشت.

کد خبر: ۸۰۹۹۸
۱۱:۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

رشد ۹۰۰ درصدی قیمت دوج کوین و احتمال ریزش قیمت آن

 

دیدارنیوز ـ دوج کوین یک بار دیگر به جمع ۱۰ دارایی رمز ارز بر اساس ارزش کل سرمایه قرار گرفت.

در کمتر از دو روز، دوج با ۹۰۰ درصد افزایش قیمت از ۰.۰۰۷۸ دلار به ۰.۰۷۸ رسید. این چهار برابر بیشتر از رکورد قبلی یعنی ۰.۰۱۸۵ دلار است.

در نتیجه، این کوین با تجربه اکنون در رده هفتم دارایی رمزارز بر اساس ارزش کل سرمایه قرار با بیش از ۹ میلیارد دلار قرار گرفت، بالاتر از «چین لینک» و پایین‌تر از «کاردانو».

این افزایش ناگهانی را به یک سری اقدامات از پیش تایین شده توسط اعضای گروه «ردیت» وال استریت بتس نسبت می‌دهند، که گفته می‌شود این افزایش قیمت را مهندسی کرده اند.

از این رو گفته می‌شود که امکان ریزش قیمت این ارز دیجیتال وجود دارد و ممکن است خرید‌های هیجانی به فروش تبدیل شود.

در حین این افزایش قیمت پر هیاهو، ارائه دهنده داده‌های رمزارزی «تای» گزارش کرد که دوج کوین موضوع اصلی بیش از ۹۰ هزار توییت بوده است، و به اولین آلت کوینی تبدیل شده که تعداد توییت‌های بیشتری از بیت کوین داشته است.

این افزایش چشمگیر اشاره به دوج کوین در شبکه‌های اجتماعی همچنین بر خواسته از توییتی است که توسط ایلان ماسک منتشر شد. ماسک در ۲۰۱۹ به عنوان مناسب‌ترین فرد برای مدیریت دوج کوین انتخاب شده بود، چهار سال پس از ترک موسس پروژه «جکسون پالمر».

پروژه دوج کوین به طور مستمر در حال به دست آوردن یک حمایت قوی جمعی بوده است، با شرکت در امور خیریه و حمایت از کمپین‌های مختلف، مانند جمع آوری پول در سال ۲۰۱۴ جهت احداث چاه‌های آب در کنیا.

در این بین موضوع دیگری که رخ داد این بود که «ایلان ماسک» مدیرعامل حاشیه ساز شرکت تسلا، بار دیگر بیت کوین را در بیوگرافی صفحه توئیتر خود قرار داد و با این امر قیمت این رمزارز از ۳۸ هزار دلار نیز عبور کرد.
 
از این رو ارزش بازار ارز‌های دیجیتال بار دیگر از یک تریلیون دلار عبور کرد.

این در حالی است که بار‌ها گفته شده است که قیمت رمزارز‌ها با خبرسازی‌هایی که از سوی دارندگان عمده صورت می‌گیرد، افزایش می‌یابد و این جریان سازی در بازار می‌تواند یک مثال دقیق برای این کار باشد.

از این رو می‌توان دریافت که ممکن است با ادامه این اقدامات، در فرصتی مناسب قیمت این ارز دیجیتال با فروش نهنگ‌ها با ریزش همراه شود.
 
منبع: تابناک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی