تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد: شناسایی ۶۶۰۸ بیمار جدید کووید ۱۹/ جان باختن ۹۱ مبتلا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶۶۰۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد.

کد خبر: ۸۰۸۶۲
۱۴:۰۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:شناسایی ۶۶۰۸ بیمار جدید کووید ۱۹/ جان باختن ۹۱ مبتلا

 

دیدارنیوز ـ سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۸ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۶۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۳۱۴ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۶۵۱ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۸۳هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۴۰۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی