تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آوایی: از نتیجه شکایت ایران به دادگاه لاهه مأیوس نیستم

وزیر دادگستری گفت: از نتیجه شکایت ایران به دادگاه لاهه مأیوس نیستم.

کد خبر: ۸۰۶۳
۱۳:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - دکتر علیرضا آوایی در جمع خبرنگاران درباره پیش‎بینی نتیجه شکایت ایران به دادگاه لاهه علیه آمریکا اظهار کرد: نمی‌توانم در این خصوص پیش‌بینی دقیقی کنم که این دادگاه چه تصمیمی می‎گیرد اما آنچه که مسلم است ما باید از تمام ظرفیت‌های بین‌المللی خود برای احقاق حقمان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی استفاده از این ظرفیت‎ها جهت احقاق حقوق کشورمان نتیجه بخش بوده است، ادامه داد: از اینکه نتایج نسبتاً مطلوبی در این دادگاه برسیم مأیوس نیستم ولی واقعیت این است که ما مکلف هستیم از ظرفیت‌های بین‌المللی برای احقاق حقوق مردم استفاده کنیم.

آوایی تاکید کرد: اینکه در مورد نتیجه این شکایت احساس یأس کنیم، مشی غلطی است و بعداً ممکن است پشیمان شویم بنابراین دولت و نظام تکلیف دارد از این مسیرهای قانونی بین‌المللی استفاده کند.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دادگاه مفاسد اقتصادی در کشور تصریح کرد: این دادگاه در ارتقا اعتماد عمومی می‌تواند مؤثر واقع شود و امیدوارم خداوند همه ما خصوصاً مسئولین این بخش را کمک کند که ضمن برخورد با مفسد اقتصادی، در این مسائل دچار زیاده‌روی نشویم و آبروی کسی را نبریم چراکه مرز این قضیه بسیار ظریف است و ما نیاز است در برخورد با مفسدان اقتصادی اصل قاطعیت و احتیاط را رعایت کنیم چراکه اگر یک مورد اشتباه شود آسیب‌های زیادی به ما وارد می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی