تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

میلان با شکست قهرمان نیم فصل سری آ شد

در آخرین هفته نیم فصل سری آ، میلان با وجود شکست مقابل آتالانتا صدرنشین باقی ماند، اینتر مقابل حریف خود متوقف شد و رم هم در آخرین دقایق به پیروزی رسید.

کد خبر: ۸۰۶۱۴
۰۰:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
میلان با شکست  قهرمان نیم فصل سری آ شد
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل سری آ ایتالیا، آث میلان در ورزشگاه خانگی خود میزبان آتالانتا بود که با ارائه یک بازی ضعیف برابر حریف سرسخت خود شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد. میلان که با بازگشت زلاتان به ترکیب نتایج نسبتا ضعیف خود را جبران کرده بود، به دنبال کسب نتیجه حداکثری مقابل شاگردان گاسپرینی بود، اما کریستین رومرو، جوزپ ایلیچیچ و دوان زاپاتا با نتیجه ۳ – ۰ ازسد میلان گذشت تا با کسب این سه امتیاز موقعیت خود را در رده چهارم جدول تثبیت کند. میلان هم با این شکست هرچند قهرمان نیم فصل شد، اما در همان امتیاز ۴۳ باقی ماند.
 
میلان با شکست  قهرمان نیم فصل سری آ شد

درد دیگر دیدار این هفته هم، اینتر نزدیک‌ترین تعقیب کننده همشهری خود میلان، برابر حریف خود اودینزه به تساوی بدون گل دست یافت تا دو امتیاز حساس برای هم امتیاز شدن با رقیب خود را از دست بدهد. اینتر هم با کسب این ۱ امتیاز ۴۱ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.
 
میلان با شکست  قهرمان نیم فصل سری آ شد

گلادیاتور‌های شهر رم هم در دیداری انتقامی و جذاب به دیدار اسپتزیا رفتند که هفته گذشته در جام حذفی دیدار کرده بودند. دیدار هفته گذشته رم با اسپزیا با توجه به اینکه اسپزیا با نتیجه ۴ -۲ در وقت‌های اضافه جام حذفی پیروز شده بود، اما به دلیل استفاده از ۶ تعویض ۳ – ۰ به نفع اسپزیا تمام شد. رم هم در این دیدار انتقامی موفق شد با ارائه یک بازی شناور سه گل را به ثمر برساند، اما کامبک بازیکنان حریف تا دقیقه ۹۰ می‌رفت تا رم یک بار دیگر برابر اسپزیا ناکام بماند، اما دو دقیقه از گل تساوی نگذشته بود که لورنزو پلگرینی در دقیقه ۹۲ گل پیروزی و سرنوشت ساز را به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس به جیب تیمش واریز شود. رم هم با این سه امتیاز ۳۷ امتیازی شده و به ۶ امتیازی صدر رسید.  
 
میلان با شکست  قهرمان نیم فصل سری آ شد
 
آتش بازی مادریدی‌ها با گل نوبرانه آزار
در هفته بیستم لالیگا، رئال مادرید بعد از کسب چند نتیجه ضعیف در هفته‌های گذشته و همچنین حذف برابر تیم دسته سومی در جام حذفی، با توجه به کرونایی بودن زیدان و غیبت او روی نیمکت، سخت به دنبال سه امتیاز بازی و عقب نماندن از جدول لالیگا بود. رئال بازی را بهتر شروع کرد و در همان نیمه اول موفق شد به ترتیب کاسمیرو از روی نقطه کرنر، ادن آزار که بالاخره پایش به گلزنی برای رئال باز شود گل دوم و در پایان نیمه اول کریم بنزما گل سوم تیمش را به ثمر رساند. در نیمه دوم رئال سعی در حفظ توپ و میدان را داشت تا اینکه بازیکنان دپورتیور آلاوز توسط خوزلو یکی از گل‌ها را جواب دادند. آلاوز که با این گل روحیه خود برای بازگشت به بازی را حفظ کرده بود، سعی در جبران نتیجه داشت تا اینکه بنزما با گلزنی مجدد خود گل چهارم را برای تیمش هدیه آورد تا رئال مادرید در نهایت با پیروزی ۴ -۱ برابر حریف خود به پیروزی رسیده و سه امتیاز حیاتی خارج از خانه را کسب کند. رئال با این پیروزی ۴۰ امتیازی شده و همچنان با دو بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید با ۴ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار گرفته است.
 
میلان با شکست  قهرمان نیم فصل سری آ شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی