تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بلند شدن دود از نزدیکی ساختمان کنگره در واشنگتن+ فیلم

منابع خبری از بلند شدن دود از نزدیکی ساختمان گنگره در واشنگتن خبر می‌دهند. بر اساس گزارش‌ها، تمامی ورودی ها و خروج‌ها به مجموعه ساختمان‌های کنگره بسته شده و از مردم خواسته شده از درب‌ها و پنجره‌های خارجی ساختمان‌های کنگره فاصله بگیرند.

کد خبر: ۸۰۱۹۹
۲۰:۲۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
بلند شدن دود از نزدیکی ساختمان کنگره در واشنگتن+ فیلم
 
دیدارنیوز - منابع خبری از بلند شدن دود از نزدیکی ساختمان گنگره در واشنگتن خبر می‌دهند.

بر اساس گزارش‌ها، تمامی ورودی ها و خروج‌ها به مجموعه ساختمان‌های کنگره بسته شده و از مردم خواسته شده از درب‌ها و پنجره‌های خارجی ساختمان‌های کنگره فاصله بگیرند.

سی‌ان‌ان خبر داد که تمامی راه‌های منتهی به ساختمان‌های کنگره مسدود شده است.

مقامات آمریکا اعلام کردند، ساختمان کنگره در واشنگتن  بسته شد و به دلیل وجود تهدید هرگونه ورود و خروج از هر یک از ساختمان‌های کنگره ممنوع شده است.

اداره آتش‌نشانی واشنگتن نیز اعلام کرد که کسی در این آتش‌سوزی آسیبی ندیده و آتش خاموش شده است.

تعدادی از خبرنگاران گفته‌اند که این حادثه ناشی از آتش سوزی زیر پلی نزدیک کنگره بوده است.

برخی منابع گفته‌اند که وسایل یک بی خانمان که زیر این پل ساکن بوده آتش گرفته و سبب اعلام حالت شرایط اضطراری در کنگره شده است.

در حالی که کمتر از دو روز تا آغاز مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکات باقی مانده، وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که تعداد نیروهای امنیتی در واشنگتن به 21500 نفر رسیده است.

با نزدیک شدن مراسم تحلیف بایدن، دست‌کم 25 هزار نیروی گارد ملی و دیگر نیروهای اجرای قانون در واشنگتن دی سی تجمع خواهند کرد و مسیرهای منتهی به کنگره و کاخ سفید مسدود خواهد شد.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی