تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح ما در اوج آمادگی به سر می‌برند

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیرو‌های مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیرو‌های ما در اوج آمادگی به سر می‌برند.

کد خبر: ۸۰۱۶۶
۱۴:۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح ما در اوج آمادگی به سر می‌برند

 

دیدارنیوز ـ سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در جمع خبرنگاران درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، گفت: پرواز دو فروند هواپیما «بی ۵۲» از امریکا به روی منطقه و بازگشت آن‌ها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

سرلشکر باقری افزود: طی یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از هزار کیلومتر از سواحل ایران قرار گرفته اند و مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته اند نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.
 

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیرو‌های مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیرو‌های ما در اوج آمادگی به سر می‌برند.

سرلشکر باقری با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح گفت: طی ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ مورد رزمایش عملیاتی در زمین، دریا، پدافند، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و همچنین در حوزه زمینی رزمایش‌هایی را در روز‌های آتی خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیرو‌های مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان بسیار بالا است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی