تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.
شهردار  منطقه ۱۲ در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ تأکید کرد:

سامانه ۱۸۸۸ هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند

علی‌محمد سعادتی در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی (۱۸۸۸) تأکید کرد: این سامانه هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند.

کد خبر: ۸۰۰۶۴
۱۲:۲۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۹
دیدار نیوز: علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی (۱۸۸۸) حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.
 
در این جلسه سعادتی ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی ۱۸۸۸ شهرداری در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه ۱۸۸۸ در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه، تأثیری دوسویه در اداره امور شهری دارد؛ هم فضایی برای گفت‌وگوی مستقیم شهروندان با مدیران ارشد شهری و بیان مشکلاتشان به وجود می‌آید که به‌یقین در کسب اعتماد و رضایتمندی بین شهروندان نسبت به مدیران شهری مؤثر است و هم بدنه مدیریت شهری با علم به اینکه جزبه‌جز فعالیت‌ها و اقداماتشان را مردم رصد می‌کنند، می‌کوشند هوشیارانه‌تر و با دقت بیشتری در این حیطه عمل کنند.

وی این فرایند را در تزریق هوشیاری به سازمان مؤثر دانست و ادامه داد: در نهایت محصول این سیستم، افزایش مشارکت است؛ چراکه وقتی ما هوشیارانه‌تر عمل کنیم و آن‌ها اعتماد بیشتری پیدا کنند، امور شهری با ضریب مشارکت و تفاهم بالاتری پیش می‌رود.

شهردار قلب طهران در پایان با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمی‌شود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل می‌شود، به‌طور قطع با مشارکت مردم بوده و اگر واقعاً اسم خود را مدیر شهری می‌گذاریم و شعارمان «تهران؛ شهری برای همه» است، باید مسؤولان مستقیم شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.

طبق گزارش سامانه ۱۸۸۸ در منطقه ۱۲، پیام‌های ارجاعی به منطقه در ۹ ماهه نخست سال ۹۹، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸ درصد افزایش داشته و میزان رسیدگی به پیام‌ها به لحاظ کمی ۹۰ درصد و به لحاظ کیفی ۹۳ درصد برآورد شده است. میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌ها در منطقه ۱۲، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که روند کاهشی داشته است و در زمان کمتری به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
 
منبع: روابط عمومی منطقه 12 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی