تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

الکلاسیکو نه، جدال جدایی طلبان باسک و کاتالان در سوپرکاپ

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا: اتلتیکو بیلبائو موفق شد با نتیجه ۲ -۱ از سد رئال مادرید بگذرد و حریف بارسلونا در بازی سوپرکاپ اسپانیا شود.

کد خبر: ۸۰۰۰۷
۰۱:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۹
الکلاسیکو نه، جدال جدایی طلبان باسک و کاتالان در سوپرکاپ
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در شب دوم مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید به دیدار اتلتیکو بیلبائو رفت و در حالی که همه فوتبالدوستان اروپا و جهان منتظر انجام یک الکلاسیکو دیگر بودند، رئال مادرید برابر حریفی از ایالت باسک مغلوب شد و فرصت انجام بازی میان رئال مادرید و بارسلونا از دست رفت.

اتلتیکو بیلبائو بازی را بسیار خوب اداره کرد و موفق شد در همان نیمه اول توسط لوئیز گارسیا دو بار با دو اشتباه مهلک لوکاس واسکز به گل برتری برسد و کار را در نیمه اول تمام کند. در نیمه دوم رئال مادرید با حملات پی در پی خود به دنبال ایجاد روزنه و پیدا کردن چارچوب دروازه بیلبائو بود که دو بار توسط مارکو آسنسیو تیر دروازه قرمز و سفید پوشان ایالت باسک را به لرزه دربیاورد. اما در نهایت کریم بنزما در نهایت فرصت طلبی موفق شد تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کند و شاگردان مارسلینو با نتیجه ۲- ۱ از سد شاگردان زیدان رد شده و راهی دیدار فینال و به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

نکته جالب در فوتبال اسپانیا این است که دو تیم فینالیست جام حذفی فصل گذشته اسپانیا، یعنی رئال سوسیه‌داد و اتلتیکو بیلبائو هنوز در فینال کوپا دل ری به مصاف هم نرفته‌اند و همچنان تکلیف قهرمان جام حذفی مشخص نشده است.   
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی