تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

دیوار برلین بارسلونا را به فینال برد/ بایرن مونیخ تحقیر شد!!

در سوپرکاپ اسپانیا بارسلونا با درخشش ترشتگن در ضربات پنالتی به فینال رسید. بایرن مونیخ در جام حذفی حذف شد و یوونتوس به همراه اینتر راهی مرحله بعد شدند.

کد خبر: ۷۹۹۵۷
۰۲:۳۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۹

دیوار برلین بارسلونا را به فینال برد بایرن مونیخ تحقیر شد!!

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: امشب چندین دیدار از بازی‌های اروپایی در کشورهای مختلف انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: سیتی آرام به صدر نزدیک می‌شود

در یکی از بازی‌های عقب افتاده منچسترسیتی در لیگ برتر انگلستان، شاگردان گواردیولا موفق شدن در دیداری کم گل در خانه برابر یاران علیرضا جهانبخش به پیروزی برسند و با کسب این سه امتیاز به رده سوم لیگ برتر انگلستان صعود کنند. سیتی‌زن‌ها در نیمه اول و دوم یک بازی کاملا آرام و بی استرسی انجام دادند که در نهایت موفق شدند در آخرین دقایق نیمه اول توسط فیل فودن گل برتری خود را به ثمر برسانند. سیتی‌زن‌ها فرصت این را داشتند که با پنالتی رحیم استرلینگ به پیروزی برسند اما اشتباه مهلک او توپ را به آسمان زد تا سیتی با همان گل هافبک جوان خود سه امتیاز بازی را کسب کند.

دیوار برلین بارسلونا را به فینال برد/ بایرن مونیخ تحقیر شد!!

 

ایتالیا: یوونتوس و اینتر صعود کردند

در جام حذفی ایتالیا، یوونتوس موفق شد در دیداری نزدیک و طولانی با نتیجه 3 -2 از سد جنوا ایتالیا عبورکند. ابتدا یوونتوس خیلی سریع توسط کلوسفسکی و موراتا به دو گل رسید اما جنوا توانست هر دو گل را جبران کند. بازی در وقت معمول به پایان رسید و در وقت‌های اضافه سیاه و سفید پوشان تورین توسط مک کنی به گل پیروزی رسیدند و موفق شدند به دیدار مرحله بعد صعود کنند. 

در دیگر دیدار این مرحله نیز، شاگردان کونته موفق شدند با درخشش لوکاکو از سد فیورنتیا عبور کرده و راهی مرحله بعد شوند تا با همشهری خود میلان رقابت حساس خود را پیگیری کنند.

دیوار برلین بارسلونا را به فینال برد/ بایرن مونیخ تحقیر شد!!

 

اسپانیا: دیوار برلین مسی و بارسلونا راهی فینال سوپرکاپ کرد

در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا که به شکل یک تورنمنت چهارجانبه با فرمت جدید آغاز شده بود، بارسلونا موفق شد با درخشش بی نظیر مارک آندره ترشتگن با مهار سه پنالتی رقیب خود راهی مرحله فینال در انتظار یک الکلاسیکو یا یک دیدار تمام جدایی طلبان باشند. بارسلونا در این دیدار مسی ستاره آرژانتینی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما کیفیت فوتبالی این تیم تا حدودی پایین آمد که بازیکن سیاه پوست همیشه مصدوم این تیم عثمان دمبله در متن این بازی بی کیفیت بود. ابتدا فرانک دی یانگ روی سانتر گریژمن به گل رسید اما در نیمه دوم زننده گل بارسلونا یک پنالتی به بازیکنان رئال سوسیه‌داد هدیه کرد و در نهایت اویارزابال موفق شد گل مساوی را بزند. بازی در نهایت در وقت معمول و اضافی با تساوی یک - یک تمام شد و در ضربات پنالتی بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 -2 از سد رقیب سرسخت خود عبور کند. دمبله، پیانیچ و ریکی پوچ گلزنان بارسلونا بودند و میکل مرینو عدنان یانوزای گلزنان سوسیه داد بودند. 

دیوار برلین بارسلونا را به فینال برد/ بایرن مونیخ تحقیر شد!!

آلمان: شگفت انگیز مثل حذف قهرمان برابر حریف بی نام و نشان

در جام حذفی آلمان، یک اتفاق کم سابقه و شگفت انگیز رخ داد. بایرن مونیخ قهرمان بلامنازع فوتبال اروپا در این رقابت‌ها با داشتن تمام مهره‌های سرشناس خود برابر حریف دسته دومی هولستین کیل در ضربات پنالتی حذف شود. این بازی که در وقت معمول و اضافی با نتیجه  2 - 2 به پایان رسیده بود در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه 6- 5 به نفع تیم ناشناخته دسته دوم فوتبال آلمان رقم خورد تا مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی خیلی زود حذف شود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی