تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

«توریسم سکس» اسرائیلی‌ها در امارات

دکتر عدنان ابوعامر از توریست‌های اسرائیلی می‌گوید که دبی را لاس وگاس آسیا می‌دانند و در دبی هر کاری مایل باشند انجام می‌دهند.

کد خبر: ۷۹۸۹۵
۱۲:۱۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۹
«توریسم سکس» اسرائیلی‌ها در امارات
 
دیدارنیوز ـ سرویس بین‌الملل: میدل ایست مانیتور گزارشی تهیه کرده که توریست‌های اسرائیلی از شهر دبی به‌عنوان لاس وگاس یاد می‌کنند این مسئله مشخصا به گسترش فاحشه‌گری و تجارت جنسی مربوط می‌شود. دیدار گزارش دکتر عدنان ابوعامر را ترجمه کرده است.

 
منبع: میدل ایست مانیتور
نویسنده: دکترعدنان ابوعامر، رئیس دپارتمان رسانه و علوم سیاسی در دانشگاه امه در غزه
مترجم: حمیدرضا بابایی
 
 
دشوار بتوان توصیفات توریست‌های اسرائیلی را که از امارات عربی متحده بازمی‌گردند، باور کرد. آن‌ها از شهر دبی به عنوان لاس وگاس در خاورمیانه یاد می‌کنند. این مساله مشخصا به گسترش فاحشه‌گری و تجارت جنسی مربوط شده، هیچ منافعی را عاید آن کشور مسلمان ـ امارات ـ نمی‌کند.

گزارشات دریافت شده از اسرائیل حاکی است امسال ۸ هزار اسرائیلی برای جشن سال جدید به دبی سفر کردند. آن‌ها ظاهرا با خود حشیش و ماریجوانا به امارات بردند، در حالی که بر اساس قوانین سخت امارات عربی متحده، قاچاقچیان مواد مخدر در صورت محکومیت تا ۲۰ سال حبس می‌کشند و گاهی اوقات با اعدام مواجه می‌شوند.

یک توریست اسرائیلی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ۱۲ اسرائیل به قاچاق مواد مخدر به داخل دبی اعتراف کرد و گفت نگران نبود که دستگیر شود. "تمام آنچه که انجام دادیم، قاچاق مقداری حشیش و ماریجوانا برای جشن (عید سال جدید) و نشئگی بود. کوکایین که نیست، شدت تاثیرگذاری این موارد کم است. فکر نمی‌کنم که به دردسر بیفتیم. حکم مرگ برای چند صد گرم مواد مخدر در چمدان‌هایمان؟ ما فقط در اتاق‌های هتل‌مان مواد مصرف می‌کنیم."

به گفته‌ یک اسرائیلی ساکن دبی، تعداد رو به فزون اسرائیلی‌هایی که عموما از امارات و به‌ویژه از دبی دیدن می‌کنند، سبب شده است تصور کنند در اسرائیل به سر می‌برند و می‌توانند هر آنچه که بخواهند، انجام دهند. "اغلب توریست‌های اسرائیلی در دبی، ماسک به صورت نمی‌زنند و فواصل اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و خطر جریمه‌های بسیار سنگین را به جان می‌خرند." از زمان امضای توافق عادی سازی روابط امارات ـ اسرائیل در سپتامبر گذشته، حدود ۵۰ هزار اسرائیلی از این کشور عربی دیدن کرده‌اند.
 
اخیرا مساله‌ای پیش آمده است که البته در آگهی‌های توریستی و پوستر‌ها درباره‌ دبی، این واقعیت تلخ را پنهان می‌کنند. این موضوع مربوط به گروه‌های اوباش مردِ اسرائیلی می‌شود که قصد دارند برای اعمال غیراخلاقی به سفر‌های توریستی در تعطیلات بروند. آن‌ها جیب‌هایشان را با هزاران دلار پول پُر می‌کنند و از اینکه وقت‌شان را در امارات با زنان مختلف بگذرانند، هیچ عذاب وجدانی ندارند.
 
مشخص شده است که هر توریست اسرائیلی در دبی می‌تواند به یک اتاق در هتل برود و با پرداختن هزار دلار، هرگونه اقدام غیراخلاقی انجام دهد. تمام این مسایل آشکارا رخ می‌دهد، در صورتی که مقامات اماراتی چشمان خود را به روی جهانگردانی که یک هفته در دبی صرف تجارت جنسی می‌کنند، بسته‌اند.

یک فرد دیگر هم که در این تجارت غیراخلاقی در دبی فعال است، می‌گوید شش بار به بخارست سفر کرده است، اما اکنون معتقد است قطعا دبی با آن هتل‌های عظیم لوکس و ساحلی‌اش، بزرگ‌ترین روسپی‌خانه‌ دنیا است. وی خاطرنشان کرده است هر روز غروب ده‌ها زن در پله‌های رنگارنگ خارج رستوران‌ها و مشروب فروشی‌های اطراف مجتمع‌های مسکونی و گردشگری می‌نشینند.

اطلاعات به دست آمده از توریست‌های اسرائیلی که از امارات بازمی‌گردند، نشان می‌دهد آن‌ها ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ درهم می‌پردازند. آن‌ها مرکزی جدید برای کار پیدا کرده‌اند و بدون مزاحمت در امارات فعالند، گویی که در خیابان‌های بخارست، بورگاس و یا بانکوک قدم می‌زنند.

یک خبرنگار اسرائیلی که با مردان جوان عازم دبی گفتگو کرده است، می‌گوید مکالماتش با آن‌ها حاوی مطالبی شرم آور است به گونه‌ای که اصلا قابل هضم نیست، اما این‌ها واقعیاتی را منعکس می‌کنند که امروز در امارات رخ می‌دهد.

یک اسرائیلی دیگر توضیح می‌دهد: "این مساله شامل ترکیبی از الکل، دختران و سکس پارتی‌ها است، و هر آنچه را که در آی پد و یا تلفن همراه بخواهند، انتخاب می‌کنند. هر چیزی آزاد است، مثل یک منو‌ی پیتزا. ضمنا امکان خدمات روسپی‌گری داخل اتومبیل هم در دبی وجود دارد که در آن دخترانی از اروپای شرقی به عنوان کارگران جنسی در دبی فعالند. چنین خدماتی هزار درهم، حدود ۳۰۰ دلار هزینه دارد."

"اسرائیلی‌ها به کلوپ‌های شبانه در دبی می‌روند، جایی که روسپی‌ها با هر کس همراه می‌شوند. شبیه مدل هستند، مانند دختران اینستاگرام در لباس شنا. به راحتی در لابی یک هتل در دبی ۱۰۰ تا ۱۵۰ دختر حضور دارند که در تجارت جنسی فعالند و می‌توان با آن‌ها ملاقات کرد، مثل آمریکا. هر نفر هفتگی ۱۵ هزار دلار صرف می‌کند. این پول زیادی است..."

توریست‌های جنسیِ اسرائیلی می‌گویند هتل‌های دبی میزبان روسپی‌ها از سراسر جهان هستند، از جمله برزیل، روسیه، پرو و بولیوی... "این سفری پرهزینه است و تنها اسرائیلی‌های پول‌دار می‌توانند به دبی بروند. یک سفر آخر هفته به دبی ۳۰ هزار دلار هزینه دارد. همه چیز گران است. ورودی هر کلوپ هزار شیکل جدید اسرائیلی هزینه دربر دارد، سپس باید هزینه‌ مشروب پرداخت، سپس هزینه‌ غذا و روسپیان، تقریبا شبی ۵ تا ۶ هزار دلار بابت تمام مخارج."

دشوار بتوان پذیرفت که دبی اکنون شاهد بدترین تجربه‌ افراط در تجارت جنسی است؛ اما این واقعیت دارد. اسرائیلی‌ها اکنون به دبی می‌روند، گویی در رومانی یا تایلند به سر می‌برند، در دبی هزینه‌ها بسیار بیشتر است و روسپی‌ها در هر مکانی پیدا می‌شوند. گروهی از اسرائیلی‌ها کهبه صورت اتفاقی انتخاب شده‌اند، می‌گویند دبی اکنون مهم‌ترین مقصد توریست‌های جنسیِ اسرائیلی است، شهر شماره‌ یک برای مقاصد غیراخلاقی. البته سفر به دبی آسان‌تر از رفتن به رومانی است گرچه هزینه‌های بیشتری دربر دارد.

آن چه در دبی رخ می‌دهد، ادامه صنعت جنسی در اسرائیل است، به گونه‌ای که اپلیکیشن‌های روسپی‌گران به راحتی درباره زنان فعال در این شهر آگهی پخش می‌کنند. امارات عربی متحده به شهر گناه آلود در خلیج فارس تبدیل شده و یکی از پایتخت‌های توریسم جنسی در دنیا است. میوه‌ عادی سازی روابط امارات ـ اسرائیل این است که اکنون اسرائیلی‌ها به شدت مشغول تجارتی کاملا شرم آور هستند.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی