تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مسی گل مسی گل مسی همه کار برای بارسلونا کرد

بارسلونا با درخشش لیونل مسی موفق شد در هفته هجدهم لالیگا در بیرون از خانه به پیروزی پر گل دست پیدا کند. رئال برابر حریف خود متوقف شد و میلان هم پیروز شد.

کد خبر: ۷۹۶۴۶
۲۳:۳۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۹
مسی گل مسی گل مسی همه کار برای بارسلونا کرد
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در هفته هجدهم لالیگا، بارسلونا با هنرنمایی  تماشایی لیونل مسی نابغه منحصربه فرد آرژانتینی خود موفق شد به پیروزی فوق‌العاده در زمین گرانادا دست پیدا کند. بارسلونا که حالا این روز‌ها با هنرنمایی مسی به روز‌های خوب خود رسیده است، بازی را بسیار عالی شروع کرد. پاس پدری نابغه ۱۷ ساله بارسلونا در شرایطی تک به تک به گریژمان رسید و او موفق شد به راحتی گل اول را به ثمر برساند. البته بازیکنان گرانادا به آفساید اعتقاد داشتند، اما داوری ویدیویی این گل را قبول کرد تا گرانادا عقب بیوفتد. بارسلونا بار دیگر توپ را در اختیار داشت و موفق شد روی پاس عالی بوسکتس و رساندن آن به مسی و یک حرکت بدن و ضربه فوق‌العاده به گوشه سمت راست دروازه گل دوم را به زیبایی به ثمر برساند. بارسلونا در ادامه که تشنه گلزنی بود، این بار پشت محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شد. لیونل مسی که حالا به رده اول آقای گلی در لالیگا رسیده است، موفق شد با کاشته‌ای تماشایی که به صورت زمینی و به زاویه موافق دروازه‌بان زده شد، گل سوم را بزند و کار را تمام کند. در نیمه دوم، مسی تعویض شد و این بار عثمان دمبله بازیکن سیاه پوست همیشه مصدوم بارسلونا یک پاس به گریژمان داد و او با ضربه‌ای سر ضرب گل چهارم خود را به ثمر رساند. بارسلونا حالا با این برد با یک بازی بیشتر به دو امتیازی رئال مادرید در رده دوم رسید.
 
مسی گل مسی گل مسی همه کار برای بارسلونا کرد
 
رئال نفس بارسلونا را پشت سر خود حس می‌کند
در لالیگا هم رئال مادرید در زمین اوساسونا در حالی که به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت به تساوی بدون گل رسید و با از دست دادن ۲ امتیاز حساس بیرون از خانه حالا بارسلونا را که روز‌های بد اول فصل را پشت سر گذاشته، نفس این تیم را در پشت سر خود حس می‌کند. رئال با این تساوی ۳۷ امتیازی شده و با اتلتیکو مادرید تیم صدرنشین که ۳ بازی کمتر دارد یک امتیاز اختلاف دارد. اختلاف بارسلونا و رئال هم به سه امتیاز رسید.
 
مسی گل مسی گل مسی همه کار برای بارسلونا کرد
 
میلان شکست مقابل یووه را فراموش کرد
در سری آ ایتالیا، میلان تیم صدرنشین، در ورزشگاه خانگی خود سن سیرو میزبان تیم تورینو بود. شاگردان پیولی که هفته گذشته اولین شکست فصل را مقابل یوونتوس متحمل شده بودند، این بار به راحتی مقابل تورینو موفق شدند شکست بازی قبل را جبران کرده و به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهند. رافائل لیائو در ابتدا روی حرکت تیمی بازیکنان میلان روی پاسکارری تئو هرناندز، تونالی و ضربه لیائو به گل اول رسید. در ادامه میلان برای تثبیت برتری خود صاحب پنالتی شد که فرانک کسیه به راحتی گل دوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم بهترین خبر برای پیولی بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ از مصدومیت بود که در نیمه دوم وارد زمین شد، اما نتیجه دربر نداشت تا در نهایت میلان با همان نتیجه ۲ - ۰ به پیروزی رسیده و با ۴۰ امتیاز در صدر جدول جا خوش کرد.
 
مسی گل مسی گل مسی همه کار برای بارسلونا کرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی