تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حسین مرعشی: مجلس با ترکیب هیات‌رئیسه نظامی بهتر از این نمی‌شود/ خطر حاکم شدن تفکرات نظامی در کشور

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید درج مکرر مساله بازداشت و حبس وزرا و مدیران کل دولت در طرح‌ها و مصوبات مجلس نشان از تسلط روحیات نظامی‌گری در ترکیب هیات‌رئیسه مجلس است.

کد خبر: ۷۹۵۵۸
۰۹:۰۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

حسین مرعشی، عضو حزب کارگزاران سازندگی: مجلس با ترکیب هیات‌رئیسه نظامی بهتر از این نمی‌شود / فکر می‌کنند کشور با امر و نهی و توبیخ و تهدید اداره می‌شود / خطر حاکم شدن تفکرات نظامی در کشور

 

دیدارنیوز ـ اخیراً حسن نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی، در گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین از تصویب مصوبه‌ای در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم و ارسال آن به کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد که بر اساس آن در صورت تخلف دولت از اجرای قانون بودجه ۱۴۰۰، متخلفان به ۶ ماه تا ۲ سال زندان محکوم می‌شوند.

علاوه بر این، در متن طرح قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس یازدهم موسوم به «طرح خروج از برجام» نیز پیش‌بینی مجازات‌های حبس برای متخلفان از اجرای قانون درج شده است.

حسین مرعشی، عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفتگو با اعتمادآنلاین این مساله را ناشی از روحیه افراد تشکیل‌دهنده هیات‌رئیسه فعلی مجلس می‌داند.


او در این‌باره گفت: این رفتار‌ها ناشی از روحیه نظامی حاکم بر هیات‌رئیسه مجلس است. آن‌ها فکر می‌کنند با امر و نهی و توهین و توبیخ کشور اداره می‌شود.

مرعشی تاکید کرد: این‌ها پیش‌درآمد حاکم شدن تفکرات نظامی در کشور است.
 
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
قرار نیست اگر بازی طبق میلمان نبود میز را وارونه کنیم ! دادش مجلس ششم که نظامی نبود مجلس اطلاعاتی امنیتی ها بود دیگه ، درسته ؟ خب نقش حضرتعالی و دوستانتان تو اون مجلس چی بود ؟ شما که نظامی نبودید ، خب اون روز شعبان ، حالا رمضون ! چی میگی ؟ قبول ؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی