تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

شناور کره جنوبی از سوی نیروی دریایی سپاه توقیف شد

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توقیف یک فروند شناور کره جنوبی با نام تجاری «هانکوک چیامی» به دلیل نقض پروتکل‌های زیست‌محیطی از سوی دریادلان این نیرو در خلیج فارس خبر داد.

کد خبر: ۷۹۲۹۴
۱۷:۲۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

شناور کره جنوبی از سوی نیروی دریایی سپاه توقیف شد

 

دیدارنیوز ـ نیروی دریایی سپاه با اعلام توقیف یک فروند شناور متعلق به کره جنوبی از سوی دریادلان این نیرو در صبح امروز (دوشنبه ۱۵ دی‌ماه ۹۹) در آب‌های خلیج فارس، خاطرنشان کرد: این نفتکش که از مبدأ بندر الجبیل عربستان در خلیج فارس در حرکت بود، به دلیل نقض پیاپی قوانین زیست محیطی دریایی توسط ناوگروه ذوالفقار منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توقیف شد.

روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در این اطلاعیه خاطرنشان کرد: این کشتی با پرچم کره جنوبی بنام HANKUK CHEMI حامل ۷ هزار و ۲۰۰ تن مواد شیمیایی نفتی بوده است.

نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خدمه‌های این شناور نفتی از ملیت‌های کره جنوبی، اندونزی، ویتنام و میانمار هستند، خاطرنشان کرد: این نفتکش پس از توقیف در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفت و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی کشور خواهدشد.

این اطلاعیه تصریح شد: توقیف این شناور به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی و با حکم دادستانی استان هرمزگان در ساعت ۱۰ صبح امروز انجام شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی