تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی ستاد کرونا:کرونای انگلیسی وارد کشور شده است

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ویروس انگلیسی به ترکیه و چند کشور همسایه شرقی نیز وارد شده است و خیلی خطرناک است و ما با همسایه های شرقی رفت و آمد رسمی و غیر رسمی خیلی زیادی داریم.وی افزود این ویروس انگلیسی دیر یا زود به همه جا خواهد رفت و چه بسا ممکن است وارد کشور ماهم شده باشد.

کد خبر: ۷۹۱۶۴
۰۹:۰۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۹

دیدارنیوز - علیرضا رئیسی در برنامه تلویزیونی گفت: ویروس انگلیسی به ترکیه و چند کشور همسایه شرقی نیز وارد شده است و خیلی خطرناک است و ما با همسایه های شرقی رفت و آمد رسمی و غیر رسمی خیلی زیادی داریم.

وی افزود: این ویروس انگلیسی دیر یا زود به همه جا خواهد رفت و چه بسا وارد کشور ماهم شده باشد.
 

علیرضا رئیسی ادامه داد: ببینید دو بحث وجود دارد یکی بحث این ویروس انگلیسی است و دیگری بحث همین ویروسی است که در کشور خودمان و در هر کشور دیگری وجود دارد و کاملا مستعد جهش است. بالاخره ویروس کرونا مستعد است که جهش انجام بدهد و تقریبا هر سه ماه یک بار تا به حال هم جهش داشته و جهش های زیادی هم داشته است. اما چیزی که ویروس انگلیسی را خیلی در اذهان ترسناک کرده و الآن میلیون ها اروپایی واقعا هراسان هستند به این دلیل است که جهش دقیقا در جایی صورت گرفته که در میله هایی که روی ویروس است قدرت چسبندگی به سلول های بدن انسان را بسیار بالا برده و این قدرت چسبندگی بالا باعث شده که قدرت سرایت بالاتر برود و برآورد می شود که سرعت سرایت تا 70 درصد بالاتر برود.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی