تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مسی: یک دل میگه برم، یک دل میگه نرم!

لیونل مسی از ابتدای سال ۲۰۲۱ می‌تواند برای حضور در باشگاه جدید با مشتریانش مذاکره کند، اما هنوز تصمیم قاطعی در این مورد نگرفته است.

کد خبر: ۷۹۱۱۱
۱۳:۲۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
لیونل مسی: یک دلم میگه برو یک دلم میگه نرو!
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: انتظار‌ها برای ترک باشگاه بارسلونا از سوی لیونل مسی سرانجام به سر رسید و او از روز اول ژانویه یعنی دیروز می‌تواند با هر باشگاهی که توان به خدمت گرفتن او را دارد مذاکره کند، اما با این حال نابغه آرژانتینی فعلا باید منتظر انتخاب مدیر جدید باشگاه بارسلونا باشد.
 
در آخرین خبر‌ها از وضعیت امروز مسی، او بعد از غیب چند روزه و سفر به آرژانتین به علت تعطیلات کریسمس، به تمرینات برگشته و خود را برای بازی با هوئسکا آماده می‌کند در حالی که او هیچ مذاکره‌ای با تیم‌های خواهانش انجام نداده و به دنبال موفقیت بیشتر با بارسلونا در این فصل است.

فونت: دوران عبور از مسی شروع نشده است

ویکتور فونت یکی از 8 نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، در یک مصاحبه کوتاه در پاسخ به سوال خبرنگار آ. اِس اسپانیا درباره دوران پس از مس گفت: «من مخالف آغاز دوران پس از مسی در این روزها هستم. هدف ما حفظ مسی و ادامه هدایت تیم در درون زمین توسط اوست. وقتی ما در مورد بارسلونا  و دوران بعد از مسی صحبت می‌کنیم، بهترین راه برای تعریف آن مطمئنا، حضور فوتبالیست‌های منحصر به فرد در بارسلونا هستند و این به سرعت اتفاق نمی‌افتد.»
 
فونت همچنین می‌گوید: «ما ستارگانی مثل ژاوی، اینیستا، پویول، پیکه و بوسکتس داشتیم، اما دوره انتقال به سرعت رخ نخواهد داد بلکه به موقع پیش خواهد رفت. به همین دلیل داشتن پروژه روشن که نحوه اجرای آن مشخص باشد ضروری است. مسئله‌ای که مسی به آن اشاره کرده بود و در ماه آگوست اعلام کرد در اینجا هیچ پروژه و برنامه مشخصی وجود ندارد که مدیران باشگاه با او لج کردند و این باعث ناامیدی او شده بود.
 
لیونل مسی: یک دلم میگه برو یک دلم میگه نرو!

او همچنین گفت: «مسی از همان زمان ناامید شد و جوری رفتار کرد که انگار هیچ تعهدی به باشگاه بعد از پایان فصل نخواهد داشت. اما با صحبت‌هایی که با او داشتیم مشخص شد که می‌خواهد با گذشت زمان، بهترین تصمیم را بگیرد. اگر در کوتاه مدت این پروژه مشخص وجود داشته باشد این همکاری می‌تواند ادامه پیدا کند.» در عین حال فونت به صورت آشکار اعلام کرد که مسی برای اجرای برنامه استراتژیک، آماده همکاری است. فونت همچنین درباره وضعیت دستمزد بازیکنان بارسلونا و همچنین دستمزد مسی که بیشترین رقم دریافتی است گفت: «با توجه به بیماری کرونا، وضعیت مالی باشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.» او بدون اشاره به نام مسی گفت برخی از بازیکنانی که رقم دریافتی بالا دارند باید به فروش برسند و با بازیکنانی که قرارداد بالایی دارند باید برای حل مشکلات مالی باشگاه بار دیگر مذاکره کرد.

فونت همچنین در برنامه خود اشاره کرد که تمایل دارد در چارت باشگاه تغییراتی ایجاد کند به این شکل که ژاوی به عنوان مدیرکل و یوردی کرویف به عنوان مدیر ورزشی به بارسلونا برخواهند گشت. او همچنین درباره ژاوی گفت: «او به باشگاه برمی‌گردد تا موقعیتی شبیه گواردیولا پیدا کند و چالش‌های بزرگ باشگاه را از پیش رو بردارد. ما متعقدیم که بارسلونا دارای عناصر منحصر به فردی است و ژاوی یکی از آن‌هاست که استعداد این کار را دارد. ما باید اطمینان پیدا کنیم که او بخش مهمی از برنامه ۱۰ تا ۱۵ سال آینده باشگاه بارسلونا است و ممکن است مسئولیت مهمی را در نقش مدیرکل ایفا کند.»
 
لیونل مسی: یک دلم میگه برو یک دلم میگه نرو!

مسی در انتظار ریاست باشگاه

لیونل مسی ستاره آرزانتینی باشگاه بارسلونا و برنده شش توپ طلا، شش ماه دیگر یعنی ۳۰ ژوئن قراردادش به پایان می‌رسد و او می‌تواند مذاکرات خود را برای پیوستن به تیم‌های دیگر شروع کند. اما همین حالا از تیم‌های منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و اینتر به عنوان مشتری‌های او یاد می‌شود.

اگرچه مسی از سال ۲۰۰۱ به عنوان یک نوجوان ۱۳ ساله به بارسلونا آمد، اما در تابستان ۲۰۲۰ تا مرز جدایی هم پیش رفت، اما آینده او  در دوراهی عجیبی قرار گرفت. بعد از اتفاقات تلخ تابستان گذشته و همچنین ارسال فکس به باشگاه برای جدایی، مسی گفت به دلیل اینکه با باشگاه وارد درگیری حقوقی نشود در بارسلونا خواهد ماند. نابغه آرژانتینی اما حالا در شرایطی قرار گرفته است که ممکن است در ماه آگوست بعد از سال‌ها در تیم دیگری بازی کند. او فصل گذشته از نتایج به دست آمده عصبی بود و بعد از سال‌ها جامی را کسب نکردند و لالیگا را به رقیب دیرینه واگذار کردند. امسال، اما بارسلونا که بعد از آمدن مسی در سال ۲۰۰۴ که همیشه در کورس قهرمانی قرار داشت، شرایط سخت‌تری نسبت به فصل گذشته دارد. با اتلتیکو مادرید اختلاف ۱۰ امتیازی دارد و در رده ششم جدول قرار گرفته است. با این حال لیونل مسی و پدرش خورخه به دلیل قانون موجود، با هیچ باشگاهی در ارتباط نبوده‌اند، اما حالا می‌توانند مذاکرات خود را شروع کنند.  
 
لیونل مسی: یک دلم میگه برو یک دلم میگه نرو!

با این حال از مسی انتظار نمی‌رود تا قبل از ۲۴ ژانویه که انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا انجام می‌شود تصمیم مهمی بگیرد. چرا که همه کاندیدا‌های انتخابات از لزوم ماندن مسی در باشگاه حرف می‌زنند. اما آنچه که خیلی برای باشگاه به عنوان چالش اساسی نام برده می‌شود مسئله کاهش دستمزد‌ها و رقابت در بالاترین سطح است.  
 
نکته‌ای که خیلی مهم این است که لیونل مسی در تابستان مصاحبه تندی علیه مدیریت باشگاه و شخص بارتومئو داشت، اما مصاحبه اخیری که او با لاسنسا آرژانتین داشت صراحتا گفت که تا آخرین روز قرارداد به بارسلونا پایبند خواهد ماند و همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار که نقشه شهر پاریس و منچستر را می‌خواهی او گفت نه آن را برای خودت نگه دار. نکته خبری مهم برای هواداران برای ماندن مسی و تمدید قرارداد امیدوار می‌کند. حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی در ۲۴ ژانویه کلید اتاق مدیریت باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.  
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی