تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

محدودیت‌های کرونایی تهران تا هفته آینده ادامه دارد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: اکنون در وضعیت نارنجی قرار داریم و تمام محدودیت‌هایی که در قبل و بر اساس مصوبه شهر‌های نارنجی اجرا می‌شد همچنان تا هفته آینده ادامه دارد.

کد خبر: ۷۹۰۲۸
۱۷:۴۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۹

محدودیت‌های کرونایی تهران تا هفته آینده ادامه دارد

 

دیدارنیوز ـ علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش شهید سلیمانی با عنوان «کنترل همه گیری کرونا» در مشیریه تهران به خبرنگار ایرنا گفت: محدودیت‌های شب از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح نیز در تهران ادامه خواهد داشت و بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در شهر‌های زرد نیز تسری خواهد داشت.

وی افزود: شاهد کاهش وضعیت مبتلایان به کرونا در تهران هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری مردم این روند روبه کاهشی ادامه خواهد داشت.
 

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه بیماران کرونایی را از سایر بیماران در بیمارستان‌های تهران جداسازی می‌کنیم گفت: در بعضی از بیمارستان‌ها این طرح اجرا شده است تا خدمات ضروری به بیماران کرونایی و سایر بیماران قلبی و ریوی ارائه شود.

وی ادامه داد: گزارش‌های خوبی از بهبودی بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها گزارش شده است همچنین افراد مبتلا به کرونا به سرعت ردیابی و شناسایی می‌شوند تا از این طریق روند بهبودی آن‌ها سرعت بخشیده شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی