تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بارسلونا بی روحیه و بی انگیزه در خانه از شکست گریخت

در هفته شانزدهم لالیگا، بارسلونا در خانه با توجه به اینکه از حریف خود عقب بود، برابر ایبار به تساوی رضایت داد منچستریونایتد هم در دقیقه 92 پیروز شد.

کد خبر: ۷۸۹۷۱
۲۳:۵۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
بارسلونا بی روحیه و بی انگیزه در خانه از شکست گریخت
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: با پایان تعطیلات کوتاه مدت کریسمس برای تیم‌های لالیگا اسپانیا، امروز بازی‌های هفته شانزدهم لالیگا پیگیری شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

بارسلونا بی روحیه و شکننده
بارسلونا در هفته شانزدهم درخانه بدون حضور نابغه قرن، میزبان ایبار تیم رده چهاردهمی بود و در حالی که پیش بینی می‌شد آبی اناری‌ها به راحتی از حریف خود بگذرند در نهایت به تساوی ۱ -۱ رضایت دادند. بارسلونا در همان دقایق ابتدایی توسط آراخائو صاحب پنالتی شد که مارتین برایتویث با بی دقتی تمام ضربه را به بیرون زد. ایبار با این پنالتی به بازی برگشت و تمام نیمه اول بازی را به طور مداوم در زمین بارسلونا بازی خود را انجام داد، اما در زدن گل ناکام بود. بارسلونا در نیمه دوم میل به حمله را افزایش داد و بعد از مدت‌ها ستاره همیشه مصدوم سیه چرده خود عثمان دمبله را به زمین آورد تا به حملات بارسلونا نظم دهد، اما او هم نتیجه‌ای برای بارسلونا نداشت. در ادامه در دقیقه ۵۷ کیکه روی اشتباه محض آراخائو با ترشتگن تک به تک شد و به راحتی دروازه بارسلونا را گشود. کومان و آبی اناری‌ها که باخت در خانه را پیش چشم خود دیدند ترینکائو، کوتینیو و پوچ را به زمین فرستاد و در نهایت دمبله موفق شد در آشفتگی خط دفاعی ایبار گل تساوی را بزند تا بارسلونا به تساوی رضایت دهد. در ادامه بارسلونا بی انگیزه و بی روحیه بازی خود را ادامه داد و در نهایت به تساوی رسید تا با ۲۵ امتیاز در رده ۲۵ قرار بگیرد.  
 
بارسلونا بی روحیه و بی انگیزه در خانه از شکست گریخت
 
 
شیاطین سرخ در اوج
منچستریونایتد در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان موفق شد در دیداری جذاب و، اما کم گل در دقیقه پایانی بازی، با گل مارکوس رشفورد، سه امتیاز حساس داخل خانه را از ولورهمپتون بگیرد و خود را به دو امتیازی لیورپول در صدر جدول برساند. شاگردان سولسشایر، در نیمه اول موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند، اما از گلزنی بی بهره بودند، اما در نیمه دوم با فشار بی امان و به دفاع راندن حریف سختکوش خود موفق شدند در دقیقه ۹۲ با حرکت انفرادی مارکوس رشفورد و ضربه او بعد از اصابت به تن رومن سایس و تغییر جهت و دور از دستان روی پاتریشیو وارد دروازه گرگ‌ها شود و سه امتیاز حساس داخل خانه را به حساب تیمش واریز کند. حالا یونایتد با این پیروزی ۳۰ امتیازی شده و در فاصله دو امتیازی صدرجدول و رقیب دیرینه لیورپول قرار گرفت.
 
بارسلونا بی روحیه و بی انگیزه در خانه از شکست گریخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی