تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست: بیمه محیط‌بانان اولویت رییس سازمان محیط‌زیست بوده است

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه حمایت از محیط‌بانان برای رییس سازمان محیط زیست همواره در اولویت بوده، گفت: پیش از آنکه مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از محیط‌بانان را تصویب کند، ریاست سازمان، مباحث مربوط به بیمه محیط‌بانان را در دستور کار قرار داده بود.

کد خبر: ۷۸۸۶۶
۱۴:۲۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست:بیمه محیط‌بانان اولویت رییس سازمان محیط‌زیست بوده است

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز دوشنبه سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ جمشید محبت خانی در مراسم قدردانی از شرکت «بیمه ما» برای اجرای تعهدش نسبت به محیط زیست، با اشاره به محیط‌بان امین هادی پور و اتفاقات به وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی افزود: شرکت بیمه ما در زمان حادثه با حضور در بیمارستان و ملاقات با این محیط بان تعهد کرده بود که بهترین پروتز پای داخلی را برایش بدون هیچ هزینه اضافی تامین می‌کند، اما این محیط‌بان با بهره گیری از احساسات مردم در حال جمع آوری مبالغی بیشتر از مبلغ تعهدی است تا بتواند پروتزی که تا به حال نمونه آن در داخل موجود نبوده، تهیه کند.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: بعد از اتفاقی که برای سید امین هادی پور افتاد با چهار متخصص در حوزه پروتز وارد مذاکره شدیم که همه آن‌ها تاکید داشتند پای مصنوعی که در حال حاضر، جانبازان دفاع مقدس از آن استفاده می‌کنند، بهترین گزینه برای این محیط بان است و تمام نیاز‌های او را برآورده می‌کند، اما پایی که این محیط بان در خواست داده، مشکلات عدیده‌ای از جمله خدمات پس از فروش را برایش خواهد داشت.

همچنین اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در این مراسم ضمن قدردانی از شرکت بیمه ما گفت: شرکت بیمه ما بعد از هماهنگی‌های انجام شده توانست به تعهدات خود در حوزه محیط زیست عمل کند.
 

در ادامه حجت بهاری فر مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ما، با اشاره به حمایت شرکتش از محیط زیست گفت: در سال‌های گذشته این شرکت با بیمه کردن خسارت‌های ناشی از حمله پلنگ ایرانی همواره برای رشد و حفظ محیط زیست گام برداشته بود و اکنون این آمادگی را دارد که هر بخشی از محیط زیست را که نیاز به پوشش بیمه‌ای داشته باشد، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی بیمه کند.

در پایان این نشست، اصغر دانشیان، معاون سازمان حفاظت محیط زیست، با اهدای تقدیرنامه‌ای از حمایت‌های این شرکت بیمه‌ای از طبیعت و محیط زیست کشور تشکر و قدردانی کرد.

اوایل امسال «سید امین هادی پور» محیط بان منطقه گتوند در استان خوزستان با افرادی که قصد حمله به پاسگاه محیط بانی این منطقه را داشتند درگیر و از ناحیه پا به شدت آسیب دید که به رغم تلاش پزشکان پای وی قطع شد.
 
منبع: ایرنا
برچسب ها: محیط زیست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی