تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آقای خاص و معمولی در باکسینگ دی متوقف شدند

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، لیورپول برابر حریف رده نوزدهمی خود به تساوی رسید.

کد خبر: ۷۸۸۲۰
۲۳:۲۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۹
لیورپول و کلوپ پشت سد محکم بیگ سم متوقف شدند
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلستان و در ایام کریسمس، لیورپول در ورزشگاه خانگی خود میزبان وست برومویچ بود و در حالی که با تک گل سادیو مانه در دقایق ابتدایی بازی پیش افتاده بود با تنها ضربه داخل چارچوب بازیکنان وست برومویچ به تساوی ۱ -۱ رضایت داد و دو امتیاز حساس داخل خانه را از دست داد.

شاگردان کلوپ بعد از متوقف شدن شیاطین سرخ مقابل لستر و شکست چلسی برابر آرسنال به دنبال فرار از دست مدعیان این فصل لیگ جزیره بودند. لیورپول بازی را خوب شروع کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی بازی روی بازی سازی ماتیپ و پاس روی به جلوی او به مانه و استپ زیبا و ضربه سرضرب مانه به سمت دروازه برومویچ باعث شد تا لیورپول به گل اول برسد. بعد از این گل لیورپول انتظار داشت خیمه دفاعی ۱۱ نفره شاگردان بیگ سام پاره شده و لیورپول بتواند با تعداد گل بالا به پیروزی برسد، اما خط دفاعی شاگردان سام آلاردایس و تاتکیک ۰-۴-۶ آن‌ها اجازه هیج موقعیت خطرناکی را به قرمز‌های شهر لیورپول نداد.
 
لیورپول و کلوپ پشت سد محکم بیگ سم متوقف شدند

در نیمه دوم هم بازی باز هم با حملات پی در پی بازیکنان لیورپول همراه بود، اما دفاع جانانه و سخت شاگردان آلاردایس تمام حملات بازیکنان لیورپول را بی اثر کرد و در حالی که بازی داشت با همان نتیجه ۱ – ۰ به نفع قرمز‌ها به پایان می‌رسید در یکی از تک موقعیت‌های وست برومویچ سامی آجایی روی سر فابینیو که به تیر خورد و بعد از عبور از دستان بکر راهی دروازه شد و موفق شدند تک امتیاز شیرین خود را از ورزشگاه آنفیلد به خانه ببرند. لیورپول با این تساوی ۳۲ امتیازی و در صدر ماند.
 
آقای خاص در حسرت برد
در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر انگلستان، تاتنهام در ورزشگاه مولینکس استادیوم باشگاه ولورهمپتون، میهمان گرگ‌های زرد بودند و در حالی که با گل ثانیه ۵۶ اندومبله تا دقیقه ۸۵ از حریف خود پیش بودند روی سانتر عالی پدرو نتو و  ضربه سر چرخشی رومن سایس مدافع مراکشی شاگردان نونو اسپریتو تاتنهام را در سومین هفته متوالی در حسرت برد گذاشت.
 
لیورپول و کلوپ پشت سد محکم بیگ سم متوقف شدند

تاتنهام بازی را بسیار عالی شروع کرد در همان ثانیه ۵۶ کرنر بازیکنان تاتنهام به اندومبله رسید و ضربه زیبای اول گل اول را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با شکل بسته تاتنهام کاملا خنثی و بدون موقعیت دنبال شد. در نیمه دوم هم تاتنهام باز هم با شکل دفاع در اندیشه کسب سه امتیاز بیرون از خانه و رسیدن به رتبه‌های بالای جدول بود که در دقیقه ۸۵ فشار حملات کوتاه ولورهمپتون روی ارسال نتو و ضربه سر سایس نتیجه داد و شاگردان اسپریتو موفق شدند یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورند. بازی در دقایق پایانی هم بدون هیچ موقعیت خاصی به اتمام رسید تا هر دو تیم به ا امتیاز قانع شوند. تاتنهام هم ۲۶ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول جای گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی