تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده است که هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد. به دلیل خطا در نوشتن بودجه، این سند در آن وارد شده است و در نسخه کاغذی بودجه ایراد اصلاح شده و اثری از ۲۰۳۰ وجود ندارد.

کد خبر: ۷۸۳۷۱
۱۰:۲۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۹

وزیر آموزش و پرورش:آموزش و پرورش هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در واکنش به وجود موضوع سند ۲۰۳۰ در یکی از صفحات بودجه سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: من روز یکشنبه از این موضوع مطلع شدم و هیچ دخالتی در این متن نداشتم؛ آموزش و پرورش مکرر اعلام کرده است که هیچ نسبتی با سند ۲۰۳۰ ندارد.

وی با بیان اینکه معلوم شده خطایی در این باره صورت گرفته است، گفت: سازمان برنامه و بودجه در نسخه کاغذی این موضوع را اصلاح کرده؛ چرا که تمام ردیف‌های بودجه مشخص است و در بودجه هیچ چیزی در مورد اجرای سند ۲۰۳۰ نیامده و نخواهد آمد.

حاجی میرزایی ادامه داد: آن چیزی که به آن استناد می‌کنند، یک متنی است که مربوط به برنامه ششم توسعه مربوط به سال‌های گذشته و نسخه اشتباه است. ما در دولت درباره بودجه به گفتگو نشستیم و در آموزش و پرورش و در سازمان برنامه و بودجه نیز به طور کامل از سند ۲۰۳۰ اعلام برائت می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این موضوع را پیگیری می‌کنیم، افزود: البته سازمان برنامه و بودجه نیز قطعاً این موضوع را پیگیری می‌کند؛ اگر خللی در کار باشد با افرادی که این خطا را کردند، برخورد می‌شود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی