تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اسلامی: وزارت راه هنوز قیمت نهایی واحد‌های طرح اقدام ملی را اعلام نکرده

وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره قیمت واحد‌های تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، گفت: وزارت راه و شهرسازی تاکنون قیمت نهایی را درباره مسکن‌های این طرح اعلام نکرده است.

کد خبر: ۷۸۲۴۱
۱۴:۳۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

اسلامی: وزارت راه هنوز قیمت نهایی واحد‌های طرح اقدام ملی را اعلام نکرده

 

دیدارنیوز ـ به گزارش خانه ملت، محمد اسلامی روز شنبه با اشاره به روند قیمت‌گذاری واحد‌های مسکن تولیدی در طرح اقدام ملی، اظهارکرد: تاکنون وزارت راه و شهرسازی قیمت نهایی را درباره مسکن‌های این طرح اعلام نکرده و تنها یک برآورد قیمتی در این رابطه مطرح شده است.

وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به نوسانات بازار مسکن افزود: بازار مسکن به دلایل گوناگون دچار نوسان است و این مسئله موجب شده که قیمت مسکن با حباب مواجه شود، از این رو نمی‌توان به صورت هیجان‌زده درباره مسائل مختلف حوزه مسکن از جمله قیمت واحد‌های طرح اقدام ملی صحبت کرد.

اسلامی با بیان اینکه ملاک وزارت راه و شهرسازی درباره واحد‌های مسکونی تولیدی در طرح اقدام ملی، همان برآورد اولیه است، گفت: متقاضیانی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کرده‌اند، هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت اقساط مذکور اقدام کنند.

وی یادآورشد: براساس آمار‌ها حدود ۱۰۰ هزار نفر هنوز اقساط اولیه را پرداخت نکرده‌اند که این مسئله باید تسریع شود تا پروژه‌ها را فعال کنیم.

مسئولان وزارت راه و شهرسازی متوسط قیمت ساخت آپارتمان در طرح اقدام ملی مسکن را از ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان در هر متر مربع اعلام کردند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی