تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: احتمال ممنوعیت تردد خودرو‌ها از ساعت ۱۹ در روز‌های شنبه و یکشنبه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: در صورت تصویب این ستاد محدودیت تردد خودرو‌ها در روز‌های شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۱ به ۱۹ تغییر می‌کند و اصناف نیز باید از ساعت ۱۸ تعطیل باشند.

کد خبر: ۷۸۰۴۰
۱۶:۰۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا

 

دیدارنیوز ـ علیرضا رئیسی عصر چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: با توجه به خطر افزایش موارد انتقال بیماری کووید۱۹ در روز‌های مرتبط با شب یلدا در قرارگاه عملیاتی کرونا اعمال این محدودیت‌ها مطرح شده است و احتمالا در جلسه فردا ستاد ملی کرونا مصوب می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این پیشنهاد همه اصناف به جز اصناف گروه یک که مشاغل ضروری هستند در روز‌های شنبه و یکشنبه باید از ساعت ۱۸ تعطیل باشند و ممنوعیت تردد خودرو‌ها در شهر‌های قرمز و نارنجی که اکنون از ساعت ۲۱ اعمال می‌شود در روز‌های شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۹ اعمال می‌شود.

موارد ابتلا و فوت کرونا در یک هفته گذشته تا حدی کاهش یافته است و در مجموع از زمان شروع اپیدمی کووید۱۹ در ایران ۵۲ هزار و ۸۸۳ نفر جان باخته اند و یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۷ نفر تاکنون به طور قطعی به این بیماری مبتلا شده اند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی