تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
در نشست معاون گردشگری با معاون کنسولی وزارت خارجه مطرح شد؛

واکاوی وضعیت گردشگری خارجی ایران در ایام کرونا

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه درباره وضعیت کنونی گردشگری خارجی کشور در شرایط بحران کرونا به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر: ۷۷۹۷۸
۱۰:۳۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

«ولی تیموری» معاون گردشگری کشور در دیدار با «سید کاظم سجادی» معاون جدید کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، بر ارتباط تنگاتنگ حوزه گردشگری با کنسولگری‌ها از دو جهت صدور ویزا و امور مربوطه و نیز ایرانیان خارج از کشور به عنوان سرمایه، مخاطب و بخشی از جامعه هدف حوزه گردشگری خارجی کشور تاکید کرد.

معاون گردشگری وضعیت کنونی صنعت گردشگری کشور در شرایط بحران کرونا و پساکرونا در ابعاد بین‌المللی را نیز مطرح و بر ترسیم چشم‌انداز و راهکارهای برون‌رفت از این موضوع در راستای حمایت از فعالین بخش خصوصی حوزه گردشگری اشاره کرد.

او با بیان اینکه پروتکل ورود گردشگران خارجی به کشور در شرایط کرونا با همکاری نهادهای فرابخشی مرتبط از جمله وزارت بهداشت، وزارت امور خارجه، وزارت راه و سایر بخش‌ها تهیه شده و هم‌اکنون از سوی ستاد ملی کرونا در حال بررسی است؛ بر ضرورت بازگشایی تدریجی مرزها برای ورود گردشگران خارجی به صورت محدود، ضابطه‌مند و مدیریت‌شده در قالب ساختار پروتکل مذکور تاکید کرد.

معاون گردشگری در این دیدار وزارت امور خارجه را اصلی‌ترین نهاد فرابخشی مرتبط در ورود گردشگران و حامی توسعه گردشگری خارجی خواند و آمادگی برای تقویت صنعت گردشگری در شرایط پساکرونا و فراهم آوردن بسترهای لازم در این زمینه را ضروری ارزیابی کرد.

همچنین در این نشست موضوع راهکارهای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور به خارجیان نیز مطرح و بر ضرورت همکاری بیشتر میان معاونت گردشگری وزارت و و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای هدف تاکید شد.

بر این اساس معاون گردشگری پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک ویژه پرسنل شاغل در کنسولگری‌ها با هدف افزایش شناخت و دانش آن‌ها در آگاهی از ظرفیت‌های گردشگری کشور و ارسال اقلام تبلیغاتی و بازاریابی به منظور استفاده در نشست‌ها، دیدارها و همچنین توزیع میان مخاطبان هر یک از سرکنسولگری‌های ایران را مطرح کرد.

در پایان هر دو معاون ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته و بیان طرح‌ها و برنامه‌های پیش رو جهت رفع چالش‌ها، آسیب‌شناسی وضعیت موجود و ارائه برنامه‌های مربوطه جهت حیات دوباره گردشگری خارجی کشور در ایام کرونا و پساکرونا به توافق نظر رسیدند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی