تیتر امروز

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟
اولین برنامه دیدار اندیشه با حضرت آیت الله ایازی

تغییر احکام‌ اجتماعی از منظر دین عقلایی؛ پروژه اتمام یافته یا شروع یک پروسه اصلاحی مادام العمر؟

در اولین برنامه «دیدار اندیشه»، حسین جعفری به شهر قم رفته و گفتگویی جالب و شنیدنی با آیت الله ایازی از مدرسین و محققین و اندیشه ورزان حوزه علمیه در قم داشته، که در ادامه می‌خوانید.
یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها
مطبوعات جهان درباره سقوط بالگرد حامل رئیسی و همراهان چه گفتند

یکشنبه طوفانی در آئینه رسانه‌ها

سانحه سقوط منجر به درگذشت حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهان، علاوه بر انتظار حدود ده ساعته و واکنش‌های داخلی، بازخورد خبری در سطح جهان را هم به دنبال داشت
اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)
از چشم جهان (۱۵۱)

اندیشکده آمریکایی: برای پیروزی در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد (قسمت پایانی)

در قسمت اول مقاله «اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد» به دو مساله اشاره شد و در این مطلب، سه مساله راهبردی دیگر و پایانی را می‌خوانید.

درخواست ایران از اینترپل برای دستگیری مجری سابق تلویزیون

دادستان تهران به اقدامات دادسرای تهران در رسیدگی به پرونده‌های متهمان اغتشاشات دی ماه و حادثه اسفند ماه در خیابان پاسداران اشاره کرد.

کد خبر: ۷۷۸
۱۱:۳۸ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز -  جعفری دولت آبادی در خصوص تعقیب قضایی سرکرده یک گروهک ضدانقلاب از طریق پلیس اینترپل توسط دادسرای تهران، اظهار داشت: درخواست دادسرای تهران از پلیس بین‌الملل برای دستگیری و استرداد این سرکرده گروهک ری‌استارت، عملاً آن‌ها را در چرخه آزمایش قرار داده است و باید به این سوال پاسخ دهند که چگونه است که اگر کسی در ایران کوچکترین اقدامی می‌کند، رسانه‌های دنیا پر می‌شود، اما امروز سرکرده این گروهک در آمریکا نشسته و دستور غارت، تخریب و تحریق اموال عمومی و خصوصی را می‌دهد و هیچ کس به او کاری ندارد.

جعفری دولت آبادی هم‌چنین از صدور 28 فقره کیفرخواست و 18 فقره حکم علیه اعضای یک گروهک معاند خبر داد و در اشاره به برخی اقدامات متهمان وابسته به این گروهک اظهار داشت: متهمی تحت تاثیر این گروهک، مسجدی در تهران، یک کیوسک راهنمایی و رانندگی و یک پمپ بنزین را آتش زده و فیلم مربوط به اقدامات مجرمانه خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. هم‌چنین شب‌نامه علیه نظام تهیه و منتشر کرده و اقدام دیگر وی شعارنویسی گسترده در سطح شهر بوده است.

دادستان تهران ضد مردمی‌ترین کار متهم اخیر را آتش زدن خودپردازهای برخی بانک‌ها اعلام نمود و با اعلام محکومیت این متهم به پانزده سال حبس، اظهار داشت: آن چه بیان شد نمونه کوچکی از اقدامات دادسرای تهران در برخورد با اقدامات علیه امنیت و نفوس و اموال مردم است.

وی با تاکید بر این که دستگاه قضا و دادسرای تهران با مرتکبین جرایم علیه مردم، دولت و بیت‌المال و هم‌چنین توهین‌کنندگان به مقدسات کشور اسلامی با اقداماتی چون آتش زدن حسینیه‌ها و مساجد، برخورد جدی خواهد کرد، از قضات خواست سرعت در رسیدگی به چنین پرونده‌هایی را مد نظر قرار دهند و افزود: خط مشی ما در برابر پرونده‌های نرتبط با حمایت از اموال عمومی، حمایت از حریم خصوصی مردم و حمایت از آبرو و حیثیت نظام رسیدگی سریع و برخورد قاطعانه و مطابق قانون است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی