تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
گفت‌و‌گوی تصویری دیدار با حمیدرضا گرشاسبی

گرشاسبی: خواب دیدم ستاره دوم را به پیراهن پرسپولیس می‌دوزند

کد خبر: ۷۷۷۵۹
۱۶:۰۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹
گرشاسبی: خواب دیدم ستاره دوم را به پیراهن پرسپولیس می‌دوزند
دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: در فاصله یک هفته تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدارنیوز میزبان حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس بود و گفت‌و‌گوی جذابی در مورد این بازی بزرگ و اتفاقات جالب بازی فینال دو سال قبل انجام گرفت.

گرشاسبی که به دلیل موفقیت‌ها و اقدامات مناسبش در باشگاه به یکی از محبوب‌ترین مدیران پرسپولیس در دو دهه اخیر بدل شده، به نکته‌های جالب و جذابی در مورد تجربه‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ پرداخت. گرشاسبی میزبانی قطر را به سود پرسپولیس می‌داند و معتقد است که خاطرات خوبی در این کشور برای باشگاه محبوب پایتخت خلق شده است.

از نگاه او کادر فنی و بازیکنان تیم شایستگی قهرمانی را در این دوره دارند. او همچنین از اثرات مثبت میزبانی پرسپولیس در فینال دو سال قبل و حضور اینفانتینو در ورزشگاه آزادی بر فوتبال ایران گفت و احساسات و برداشت رئیس فیفا را از حضور در ایران بیان کرد.
او همچنین در این گفتگو به تفاوت‌های فینال دو سال قبل با بازی پیش‌رو اشاراتی داشته و توصیه‌هایی به مدیریت باشگاه کرده که می‌تواند مورد توجه و استفاده قرار گیرد. مصاحبه با مدیر عامل پیشین باشگاه پرسپولیس در شرایطی انجام شد که هنوز رقیب شرقی فینال مشخص نشده بود. این گفت‌و‌گوی جذاب را آرش راهبر دبیر سرویس ورزشی دیدارنیوز انجام داده و خواندن و دیدن آن به همه هواداران پرسپولیس توصیه می‌شود.
 
ویدئو کامل این گفت‌‌وگو ر ببینید
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی