تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فینال ۲۰۲۰ آسیا در دیدار

پرسپولیس در فینال ۲۰۲۰ آسیا را با گزارش‌های تصویری، یادداشت‌ها و مصاحبه‌های دیدار پیگیری نمایید.

کد خبر: ۷۷۷۰۴
۱۹:۳۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹
فینال ۲۰۲۰ آسیا
دیدارنیوز: پرسپولیس روز شنبه ۲۹ آذر ماه در بازی فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهد شد. این بازی اهمیت فوق العاده‌ای برای هواداران این تیم و البته کل فوتبال ایران دارد و شاید مهم‌ترین رخداد ورزشی ایران در سال کرونا زده ۱۳۹۹ باشد. دیدار در سلسله برنامه‌هایی به پوشش ویژه این رخداد خواهد پرداخت.
 
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹
در حساس‌ترین بازی فوتبال آسیا، دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در ورزرشگاه الجنوب دوحه و در حضور چند هزار تماشاگر بازی می‌کنند.
 
این گفت‌و‌گوی کوتاه پر از نکات فنی جذاب و پیش‌بینی‌های غافلگیرکننده است که نشان می‌دهد بازیکن سابق پرسپولیس تا چه حد در زمینه تحلیل فوتبال صاحب دانش و آگاهی است.   
 
جمعه ۲۸ آذر  ۱۳۹۹
یادداشت امروز سجاد شجاعی یک روز قبل از بازی بزرگ فینال ۲۰۲۰ آسیا به مرور مسیر پرسپولیس تا فینال آسیا اختصاص دارد. مسیری پر پیچ و خم و سرشار از دشواری‌هایی که غلبه بر آن‌ها محال می‌نمود.  
 
 
پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
 
چهارمین یادداشت سجاد شجاعی به مرور فصل افسانه‌ای پرسپولیس برانکو در آسیا پرداخته است. افسانه‌ای حماسی که البته پایانی حسرت بار داشت. 
 
گفت‌و‌گوی دیدارنیوز با محمد پنجعلی نیز در ارتباط با فینال پیش رو است و البته مرور خاطراتی که کاپیتان اسبق پرسپولیس در دو فینال جام باشگاه‌های آسیا تجربه کرده بود.
 
چهار‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹
 
یادداشت سجاد شجاعی به مرور شکست تراژیک پرسپولیس در مقابل تیم الهلال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. شکستی که بعد از محرومیت مهدی طارمی رقم خورد؛ چیزی که طارمی از آن با عنوان خیریت یاد کرده بود. 
 
 
مجتبا گلستانی نویسنده و کارگردان تئاتر در یادداشتی از یحیی گل‌محمدی با یک عنوان جالب و فصل مشترک چند پرده از تاریخ زشت و زیبای فوتبال ایران در دو دهه اخیر یاد کرده است.
 
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹
 
روایت حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روایتی است آکنده از حسرت. سرخ‌ها بارها در چند قدمی این جام خوش و آب رنگ ایستادند اما دستشان هرگز به آن نرسید. سجاد شجاعی در سلسله یادداشت‌هایی از منظر یک هوادار به مرور این حسرت‌ها پرداخته است. این شماره از این سلسله یادداشت‌ها به مرور شکست تراژیک پرسپولیس در مقابل سوون سامسونگ در دوران مربی‌گری علی پروین در ابتدای دهه هشتاد پرداخته است. 
 
گزارش امروز آرش راهبر از آخرین تحولات در اردوی سرخپوشان تهرانی با گفت‌و‌گو با محمد پنجعلی کاپیتان اسبق این تیم در دهه شصت همراه شده است.
 
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹
 
گزارش یک دقیقه‌ای آرش راهبر به مرور آخرین تحولات در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. از تمرین پرسپولیس با همه نفرات تا هتل ۵ ستاره محل استقرار پرسپولیسی و البته احتمال حضور ۲۰ هزار تماشاگر در بازی فینال خبر‌هایی است که این گزارش یک دقیقه‌ای می‌شنوید.
 
 
روایت حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روایتی است آکنده از حسرت. سرخ‌ها بارها در چند قدمی این جام خوش و آب رنگ ایستادند اما دستشان هرگز به آن نرسید. سجاد شجاعی در سلسله یادداشت‌هایی از منظر یک هوادار به مرور این حسرت‌ها پرداخته است. بخش اول این سلسله یادداشت‌ها به مرور بازی تراژیک پرسپولیس و پوهانگ کره جنوبی در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا اختصاص دارد. 
 
یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹
 
گزارش یک دقیقه‌ای آرش راهبر به مرور آخرین تحولات در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است. سفر پرسپولیس به قطر و مشخص شدن حریف پرسپولیس در فینال از جمله خبرهایی هستند که در این ویدئوی کوتاه به آن پرداخته شده است. 
 
 
در فاصله یک هفته تا برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدارنیوز میزبان حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین پرسپولیس بود و گفت‌و‌گوی جذابی در مورد این بازی بزرگ و اتفاقات جالب بازی فینال دو سال قبل انجام گرفت.

گرشاسبی که به دلیل موفقیت‌ها و اقدامات مناسبش در باشگاه به یکی از محبوب‌ترین مدیران پرسپولیس در دو دهه اخیر بدل شده، به نکته‌های جالب و جذابی در مورد تجربه‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ پرداخت. گرشاسبی میزبانی قطر را به سود پرسپولیس می‌داند و معتقد است که خاطرات خوبی در این کشور برای باشگاه محبوب پایتخت خلق شده است.
 
پرسپولیس بیش از ۵ دهه در رقابت‌های آسیایی شرکت داشته و در سه دوره شاخص به موفقیت‌هایی دست یافته است. سه دوره‌ای که با نام‌های علی پروین، برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی گره خورده است. اردلان بزرگ‌نیا خبرنگار باسابقه فوتبال به تفاوت‌های این سه دوره نگاهی انداخته که در ادامه می‌خوانید.
 
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹

در این مطلب کل بازی‌هایی که پرسپولیس برابر تیم‌های فوتبالی از شرق آسیا برگزار کرده را با هم مرور خواهیم کرد. البته پرسپولیس یک بازی دوستانه هم برابر تیم ملی ارتش کره جنوبی برگزار کرد که قبل از مصاف با سانفرس هیروشیما بود و به نوعی نخستین رویارویی پرسپولیس با شرقی‌ها محسوب می‌شود.

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹

ببینید: فینال ۲۰۲۰ آسیا؛ به سوی بازی بزرگ (۳)

گزارش یک دقیقه ای امروز که توسط آرش راهبر از تحریریه دیدار آماده شده، به وضعیت نامشخص بازی پرسپولیس و ذوب آهن و دو بازی تیم های شرق آسیا در قطر می پردازد.

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹
 
ببینید: فینال ۲۰۲۰ آسیا؛ به سوی بازی بزرگ (۲)
طبق وعده‌ای که روز گذشته کردیم، امشب دومین گزارش یک دقیقه‌ای دیدار از بازی بزرگ آسیا توسط آرش راهبر مسئول میز ورزشی دیدار ارائه شد. آرش راهبر در این ویدئو اشاره‌ای داشته به حضور شهردار تهران در تمرینات پرسپولیس و حواشی آن، همچنین گفته‌های برانکو ایوانکوویچ مورد توجه وی قرار گرفته است.

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹
 
 
چند روز بیشتر تا بازی بزرگ فینال آسیا باقی نمانده است. پرسپولیس نماینده کشورمان در این مسابقات یک پای بازی بزرگ فینال است و دیدار در نظر دارد با برنامه‌ای ویژه به استقبال این رخداد مهم برود. آرش راهبر مسئول میز وزشی دیدار نیوز از این پس هر شب آخرین تحولات مربوط به این بازی را در یک گزارش یک دقیقه‌ای تصویری مرور خواهد کرد. نخستین گزارش را در ادامه می‌بینید.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی