تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیدار آدینه ۲۶: سفر با هتل سیار یک نفره!

کد خبر: ۷۷۵۸۷
۰۶:۰۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۹

دیدار آدینه ۲۶: سفر با هتل سیار یک نفره!

دیدارنیوز _ آرش بزرگمهر: یکی از مشکلاتی که در سفر‌های کوتاه وجود دارد یا حتی در سفر‌هایی که ممکن است بستگی به شرایط، تا مدت‌ها طول بکشد، مسئله اسکان است. این‌که مثلا کسی که با دوچرخه دور دنیا را می‌گردد چه‌طور باید شب را به صبح برساند. اما حالا ظاهرا برای این معضل هم چاره‌ای اندیشیده شده، آن هم چاره‌ای درست‌وحسابی و ارزان که می‌تواند نویدبخش این باشد که سفر‌های تک‌نفره از این پس راحت‌تر انجام شوند.


گروه تولیدی اسکات که در زمینه تهیه وسایل سفر فعالیت می‌کند اخیرا واگنی را طراحی کرده که به راحتی پشت دوچرخه یا موتور بسته و حمل می‌شود و بازکردن آن هم بسیار راحت است. این واگن جایی بسیار راحت برای اقامت یک‌نفر را در اختیارتان قرار می‌دهد، به این ترتیب شما دیگر نیازی ندارید که مثلا به هتل یا جا‌هایی از این دست بروید.

 

دیدار آدینه ۲۶: سفر با هتل سیار یک نفره!


 این واگن که امکانات خوبی هم دارد، یک یخچال کوچک هم برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده و پمپی هم وجود دارد که می‌تواند آب را با فشار بیشتری در اختیارتان قرار دهد تا مثلا در جایی مناسب حمام کنید. اما نکته جالب درباره این طراحی، وزن آن است. فکر می‌کنید وزن این واگن چه‌قدر است؟ اگر رقمی بیشتر از ۵۰ کیلو حدس زده باشید کاملا در اشتباهید، چون وزن این کابین، ۴۷ کیوگرم است، یعنی حتی ۵۰ کیلو هم نمی‌شود. البته قرار است این واگن محبوب را در چند سایز دیگر هم تعبیه کنند تا افراد با قدو قواره متفاوت بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. فعلا این واگن برای افراد تا قد ۱۸۰ سانتی‌متر مناسب است و می‌تواند مسافرش را از دمای ۹۰ درجه در امان نگه دارد.

 

دیدار آدینه ۲۶: سفر با هتل سیار یک نفره!


چنین طراحی‌هایی سبب می‌شود که مردم رغبت بیشتری برای انجام سفر‌هایی از این دست داشته باشند، البته در شرایط فعلی و با وجود کرونا، نمی‌شود حتی به چنین چیزی هم دلخوش بود. دست‌کم باید امیدوار باشیم با بهترشدن شرایط، چنین سفر‌هایی هم دوباره رونق گیرد، مثل زندگی عادی مردم.

 

برچسب ها: دیدار آدینه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی