تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
لیگ قهرمانان اروپا

حذف تحقیرآمیز من‌یو، عصبانیت مسی و دبل رونالدو

در هفته آخر لیگ قهرمانان اروپا، منجستریونایتد برابر لایپزیک آلمان شکست تحقیرآمیزی متحمل شد و از چمپیونز لیگ حذف شد. یوونتوس هم با کمک داوری ویدیویی موقق شد بارسلونا را با سه گل در خانه شکست دهد.

کد خبر: ۷۷۴۶۴
۰۲:۰۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹
حذف تحقیرآمیز منچستریونایتد تا دبل رونالدو با کمک VAR  برابر بارسلونا
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: شب آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

چلسی تیم اول سویا تیم دوم
در این گروه چلسی تیم صدرنشین گروه در دیداری کاملا تشریفاتی برابر حریف روس خود با نتیجه ۱- ۱ متوقف شد و با ۱۴ امتیاز به عنوان تیم اول صعود کرد. سویا اسپانیا هم با برتری ۳ -۱ برابر رن فرانسه به عنوان تیم دوم چلسی را در مرحله بعد همراهی خواهد کرد. از این گروه، کراسنودار روسیه سوم و به لیگ اروپا راه پیدا کرد.
 
حذف تحقیرآمیز منچستریونایتد تا دبل رونالدو با کمک VAR  برابر بارسلونا

زنبور‌ها و عقاب‌ها راهی مرحله بعد شدند
در این گروه، تیم دورتموند در روسیه برابر زنیت قرار گرفت و در حالی که سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت از ابتدا در ترکیب بود، موفق شد تیم روسی را با تغییر نتیجه از شکست به پیروزی با صدرنشینی راهی مرحله بعد شود. لوکاس پیزشک و اکسل ویتسل گلزنان زنبور‌های زرد بودند. در دیگر دیدار این گروه نیز، لاتزیو در خانه برابر کلوب بروژ بلژیک به تساوی ۲- ۲ رسید و در رتبه دوم قرار گرفت. خواکین کوره‌آ و چیرو ایموبیله گلزنان لاتزیو و هانس وانکن و رود ورنر گلزنان تیم بلژیکی بودند. کلوب بروژ هم از این گروه راهی لیگ اروپا شد.
 
حذف تحقیرآمیز من یو تا دبل رونالدو با کمک VAR

رونالدو با کمک VAR بر مسی غلبه کرد
در این گروه دو تیم از پیش صعود کرده بارسلونا و یوونتوس به دیدار هم رفتند که در همان ابتدای کار تصمیم مشکوک داور در محوطه جریمه بارسلونا پنالتی را برای یوونتوس گرفت تا رونالدو با گل کردن پنالتی یوونتوس را پیش بیاندازد. بارسلونا که از روز‌های اوج خود فاصله گرفته است بازی را کاملا رها کرد و یوونتوس موفق شد در نیمه دوم این بار روی پاس کوادرادو و گل استیون مک کنی هافبک دفاعی خود گل دوم را به ثمر برساند. در نیمه دوم این بار VAR  به کمک یوونتوس آمد تا بار دیگر رونالدو از روی نقطه پنالتی گل دوم خودش را به ثمر برساند تا یوونتوس با برتری ۳ – ۰ به صدر جدول صعود کند و بارسلونا هم دوم شود. در دیگر دیدار این گروه هم دیناموکیف با یک گل از سد فرانس واروس مجارستان گذشت و راهی لیگ اروپا شد.
 
حذف تحقیرآمیز من یو تا دبل رونالدو با کمک VAR

جنجال توهین نژادی یک داور 
در این گروه، منچستریونایتد برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این بازی برابر لایپزیگ آلمان داشت. اما بازی حساب شده شاگردان یولیان ناگلزمان و زدن سه گل پیاپی توسط آنجلینو، آمادو هایدارا و چیپ جاستین کلایورت کار را برای شاگردان سولسشایر سخت کرد. شاگردان سولسشایر روی سوت بحث برانگیز متیو لاهوز و پنالتی برنو فرناندز به گل اول رسیدند و در ادامه یک دقیقه بعد توسط پوگبا در شرایطی که توپ به دست هری مگوایر مدافع ۸۵ میلیون پوندی یونایتد در محوطه شش قدم لایپزیک خورده بود گل دوم را زد، اما شاگردان ناگلزمان با ارائه یک بازی حساب شده نسخه منچستر را پیچانده و راهی دور بعد شدند. در دیگر دیدار این گروه نیز، به دلیل توهین نژادپرستانه داور چهارم بازی پاریس سنت ژرمن و استانبول باشاک شاهیر به بازیکن سیه چرده تیم ترکیه‌ای، این بازی لغو و بازیکنان باشاک شاهیر زمین بازی را ترک کردند.

حذف تحقیرآمیز منچستریونایتد تا دبل رونالدو با کمک VAR  برابر بارسلونا
 
حذف تحقیرآمیز من یو تا دبل رونالدو با کمک VAR
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی